18 Jul 2017

5+1 κυπριακότατοι και πολύ καλοκαιρινοί τίτλοι ειδήσεων

Με αφορμή την «πρόσφατη» «είδηση» με τα όργια στην Αγία Νάπα

Ντάλα καλοκαίρι φίλοι μας κι αυτό που κάποτε ήταν ατάκα-δημοσιογραφική, «τον Αύγουστο δεν έχει ειδήσεις», σήμερα με τα Νέα Μέσα διόλου δεν ισχύει.

Δεν έχει ειδήσεις; Θα δημιουργήσουμε! Και μετά τη συγκλονιστική αποκάλυψη με τα oh la la όργια στην Αγία Νάπα, σας αποκαλύπτουμε άλλες έξι συγκλονιστικές ειδησούλες που έπεται να κατακλύσουν το κυπριακό διαδίκτυο. Όλες με τρία θαυμαστικά έτσι; Μη ξεχνιόμαστε.

1]. «Δεν θα πιστέψετε τι έκανε ο Μάριος Πρίαμος!!!»

Ο Μάριος Πρίαμος, γνωστός απ’ τη συμμετοχή του στο παιχνίδι όπου όλοι τρέφονταν με καρύδες -αλλά και για το σεξιστικό+ρατσιστικό+οπισθοδρομικό του ηλεκτρονικό παρελθόν- είναι ο τύπος που για το επόμενο εξάμηνο -έως ότου ξαναβγεί ο ήλιος στον Άγιο Δομίνικο- θα μας απασχολεί.
Οι τίτλοι θα ακολουθούν την πιο πάνω φόρμα και, κάνοντας κλικ, εσύ θα ανακαλύπτεις ότι ο Μάριος Πρίαμος έκανε κάτι πολύ απίστευτο όπως π.χ. κολύμπησε μέχρι τη σημαδούρα, του σέρβιραν καρπούζι απ’ το οποίο με πολλή μεράκι απομάκρυνε τα κουκούτσια από πάνω, έφτιαξε κάστρο για το ανιψάκι του στην άμμο.

2]. «Το θερμόμετρο κτύπησε κόκκινο!!!»

Όχι ρε φίλε, σοβαρά; Στην Κύπρο; Ιούλη μήνα; Αποκλείεται! Πόσα δηλαδή; 43; Ε, όχι ρε φίλε, δεν το πιστεύω. Πιο κόκκινο μιλάμε για θερμοκρασία Κουβέιτ έτσι; Παναγία μου, κατίσιη μας, ούφου εν τζαι τούτη η υγρασία, εν είμαι καλά.

3]. «Κατακλύστηκε από κόσμο το Fig Tree Bay!!!»

Αυτό κι αν είναι είδηση. Το Fig Tree Bay. Το Fig Tree. Και φωτογραφίες πολλές από γερμανίδες τουρίστριες και ρώσους με μαγιό σώβρακο να παίζουν ρακέτες και να κρατούν τα καλύτερα spot στη γωνία του Stavros Water Sports. Μάλιστα κύριοι, έρχονται οι ξένοι και μας πιάνουν τις ξαπλώστρες μας. Και γεμίζουν την κατεξοχήν κυπριακή παραλία. Άσσι ... πέντε που θα μας πεις ότι κατακλύστηκε από κόσμο το Fig Tree κύριε δημοσιογράφε. Όλοι ξέρουν πως, ό,τι και να γίνει, πάντοτε χωράει ακόμη ένας Κυπραίος στο Φίχτρι.

3]. «Έρημη πόλη: Άδειασε η Λευκωσία!!!»

Απ’ τα άρθρα-sweethearts του καλοκαιριού, να το διαβάζεις απ’ την παραλία και να το κάνουν κοινοποίηση φίλοι σου που ξέμειναν να φυλάνε τα τείχη υπό τη συνοδεία της επίσης all - time classic ατάκας «Η Λευκωσία όπως μας αρέσει». Εσύ πίνεις κοκτέιλ, απολαμβάνεις την cover photo με την άδεια Διγενή Ακρίτα και μετά σε πιάνει μελαγχολία και στο πεντάλεπτο ο εγκέφαλός σου γίνεται GPS και κάνει τη διαδρομή Μακεδονίτισσα – Mall of Cyprus σε τρία λεπτά με τα κόκκινα φώτα τροχαίας μέσα. Πρόκειται για το πιο μελαγχολικό και κλισεδιάρικο άρθρο που θα περάσει απ’ το τάιμλαιν σου. Το μυαλό σου ήδη πακετάρει και επιστρέφει στην πρωτεύουσα.

4]. «Μαύρος Ιούλιος: Οι μνήμες ξυπνούν!!!»

Οκ, αυτό δεν είναι θέμα για τρολάρισμα, ούτε για τριπλό θαυμαστικό αλλά έχουν πολλαπλασιαστεί τόσο πολύ οι ιστοσελίδες τη-μια-στιγμή-Kardashian-την-άλλη-ιστορικό-ένθετο που τα τελευταία χρόνια το είδαμε και αυτό. Βέβαια, με τις εξελίξεις των τελευταίων μηνών, με τέτοιο τιτλάκι παρατηρείται engagement-σιγουράκι με κυπριόπουλα, ελληνοκυπριόπουλα, ελληνόπουλα και όλες τις διακλαδώσεις που παρατηρούνται στους κυπριακούς διαδικτυακούς λογαριασμούς, να τσακώνονται, να βρίζονται, να κάνουν ριπόρτ ο ένας τον άλλο. Πρόκειται για τον τίτλο όπου όλοι πάνω κάτω τσιμπάμε για να δούμε τι καινούριο σκέφτηκαν για να τον κάνουν branding.

5]. «Διακοπές στα ελληνικά νησιά επιλέγουν οι Κύπριοι!!!»

Άλλη μία κλισεδούρα των διακοπών που κάθε, μα κάθε, χρόνο πλασάρετε ως είδηση-ΣΟΚ!!! Το γεγονός ότι ο Κύπριος όπου πάει κι όπου έρθει στην Ελλάδα θα καταλήξει είναι γεγονός. Άσε που χρόνος μπαίνει, χρόνος βγαίνει, λεφτά έχουμε, λεφτά δεν έχουμε, το θέμα με τους Κύπριους που κατακλύζουν τα ελληνικά νησιά είναι τόσο παλιό όσο και τα ελληνικά νησιά τα ίδια. Τι να κάνουμε ρε παιδιά, αφού μας κοστίζει πιο φθηνά από την Πάφο επιτέλους;

6]. «Καλοκαίρι με φαινόμενα αισχροκέρδειας!!!»

Δεν γνωρίζουμε σε τι εξυπηρετούν τα θαυμαστικά στον τίτλο όπως ούτε και η λέξη «καλοκαίρι». Τα φαινόμενα αισχροκέρδειας στο νησί μας κάνουν την εμφάνισή τους και Πάσχα και Χριστούγεννα και σε γενέθλια και εορτές, οπότε δεν μιλάμε πλέον για εποχιακό φαινόμενο αλλά για μία χαλαρή μονιμότητα. Τι κι αν του χρέωσαν το κρεβατάκι στην παραλία τα διπλάσια, τι κι αν το μπουκαλάκι το νερό πήγε στα €3. Όπου χαρά και γιορτή, ο μέσος επιχειρηματίας στόχο έχει να μην μας αφήσει να αγιάσουμε. Το φαινόμενο «Παγωτό 50 σεντς – Ice cream 1 pound» απ’ τα ‘80s καλά κρατεί μόνο που σήμερα η τιμή έγινε ενιαία για όλους μας συν την απαραίτητη στρογγυλοποίηση.

Δες και το προηγούμενο

Δες κι αυτά

Ιστορίες