Ο Άγγελος συνδύασε γραφιστική με διαφήμιση

Ο Άγγελος συνδύασε γραφιστική με διαφήμιση

And he is Mad about it!

Ο Άγγελος συνδύασε γραφιστική με διαφήμιση
Μπήκαμε στο μαγαζάκι του και φωτογραφίσαμε τις δημιουργίες του

To Mad for Ads, το μικρό αυτό διαφημιστικό γραφείο στη διασταύρωση Ιφιγενείας με Στασίνου στην Ακρόπολη ο Άγγελος Μωυσέως το λειτουργεί από το 2006.

Όταν αγαπάς αυτό που κάνεις μπορείς να βρεις πολλές ευκαιρίες σε δύσκολους καιρούς

Έχει καταφέρει να αυξήσει το πελατολόγιό του μέσα στην κρίση αφού «όταν υπάρχει όρεξη και αγάπη για αυτό που κάνεις και έχεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου μπορείς να βρεις πολλές ευκαιρίες σε δύσκολους καιρούς, αρκεί να διαφέρεις και να προσφέρεις κάτι ξεχωριστό». Στόχος της επιχείρησης του είναι «η δημιουργία έξυπνων, πρωτότυπων αλλά ταυτόχρονα οικονομικών τρόπων προβολής της εταιρείας σας». «Στο δημιουργικό και εκτυπωτικό μας γραφείο μπορούμε να αναλάβουμε, να δημιουργήσουμε και να υλοποιήσουμε την πλήρη εταιρική σας ταυτότητα».

«Graphic design, ψηφιακές εκτυπώσεις όπως επαγγελματικές κάρτες, flyers, brochures, αλλά και αυτοκόλλητα, canvas, posters, wallpapers είναι λίγα από τα πολλά που μπορούμε να σας προσφέρουμε! «Ένα άλλο δημιουργικό κομμάτι με το οποίο ασχολούμαστε επιτυχώς είναι αυτό του γάμου, της βάπτισης και του πάρτι το οποίο είναι ναι μεν απαιτητικό αλλά ταυτόχρονα και το πιο ευχάριστο». Ο Άγγελος σπούδασε γραφιστική και multimedia στην Αθήνα. H διαφήμιση ανέκαθεν του άρεσε πολύ αφού συνεχώς το μυαλό του γεννούσε καινούργιες και πρωτότυπες ιδέες. «Σκέφτομαι πάντα χωρίς όρια και περιορισμούς… είναι κάτι που δεν σπουδάζεται, είτε το έχεις είτε όχι… ».

«Με το Laser Cutting Machine το οποίο δουλεύουμε εδώ και 2 χρόνια, μπορείς να μεταφέρεις τις ιδέες σου σε διάφορα υλικά όπως ξύλο, ακρυλικό, χαρτί κ.α. και δημιουργούμε εκτός από επιγραφές και ταμπέλες, διάφορα ξεχωριστά και πρωτότυπα είδη για διακόσμηση και μοναδικά δωράκια είτε σε ποσότητες είτε μεμονωμένα personalized».

Σκέφτομαι πάντα χωρίς όρια και περιορισμούς… είναι κάτι που δεν σπουδάζεται, είτε το έχεις είτε όχι

«Το κομμάτι της δουλειάς που μ’ αρέσει περισσότερο είναι το δημιουργικό, που είναι και το πιο δύσκολο. Βασικά είναι η διαδικασία επινόησης νέων και ευφάνταστων τρόπων προώθησης του πελάτη. Πάντοτε κάνουμε πρώτα μια αναγνωριστική συνάντηση, μου δίνει ο πελάτης τις κατευθυντήριες του γραμμές, του προτείνω κι εγώ τις απόψεις μου και προχωράμε». «Ένας καλός διαφημιστής πρέπει να μπορεί να συνδυάζει φαντασία, εφευρετικότητα και δημιουργία και να μπορεί να μεταφέρει την ιδέα του στον υπολογιστή όσο καλύτερα μπορεί. Χρειάζεται σίγουρα να σκέφτεσαι καινοτόμα και μακριά από τα τετριμμένα».
Loader