Tο Γραφείο Νεολαίας Δερύνειας διοργανώνει ένα πάρτυ για καλό σκοπό!
Πάμε με την καλύτερή μας διάθεση
Το Γραφείο Νεολαίας Δερύνειας μάς καλεί να γιορτάσουμε παρέα τα εγκαίνιά του. Η διοργάνωση μας προτρέπει να πάμε με την καλύτερη διάθεση, κα σημειώνει ότι όλα τα καθαρά έσοδα θα πάνε για καλό σκοπό. Δηλαδή, τρώμε, πίνουμε, διασκεδάζουμε και κάνουμε καλό!
Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2025 | 12:00 - 18:00 [Εγκαίνια στις 13:00] | Δημαρχείο Δερύνειας, Λεωφ. Αμμοχώστου 26, 5380 Δερύνεια