Το 4ο Φεστιβάλ Φρούτων και Αλλαντικών μόλις ανακοίνωσε το πρόγραμμα του

Το 4ο Φεστιβάλ Φρούτων και Αλλαντικών μόλις ανακοίνωσε το πρόγραμμα του

Έρχεται ένα διήμερο φεστιβάλ που θα τα έχει όλα

Το Σαββατοκυρίακο 17 και 18 Σεπτεμβρίου 2022 στο Κοινοτικό Πάρκο του χωριού μας προσκαλεί σε ένα μοναδικό και νόστιμο φεστιβάλ.

Μετά από δύο χρόνια απουσίας λόγω της πανδημίας, το Κοινοτικό Συμβούλιο Δυμών διοργανώνει το 4ο Φεστιβάλ Φρούτων και Αλλαντικών που επιστρέφει δριμύτερα στις 17 & 18 Σεπτεμβρίου 2022 στο Κοινοτικό Πάρκο Δυμών στην επαρχία Λεμεσού. Εκεί, θα έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τοπικά προϊόντα, να μάθουμε και να περάσουμε δημιουργικές στιγμές όλοι μαζί σε ένα μοναδικό τοπίο στη φύση. Το φεστιβάλ μάλιστα, ανακοίνωσε και το πρόγραμμα που θα υπάρχει το οποίο είναι άκρως ενδιαφέρον.

''

.

 

Info:

17 & 18 Σεπτεμβρίου

Κοινοτικό Πάρκο Δυμών

 

 

Φωτογραφία: pexels

Loader