Το Αιγαίο μια... βόλτα: 72 ώρες με το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Olympia

1 ταξίδι, 6 προορισμοί, Αθήνα, Μύκονος, Κιουσάντασι, Πάτμος, Ηράκλειο, Σαντορίνη, 1 κρουαζιερόπλοιο, 72 ώρες, χιλιάδες εικόνες και συναισθήματα στις αποχρώσεις του μπλε

Ομολογώ ότι απέφευγα να ταξιδέψω με πλοίο, αν και το αεροπλάνο με διασκεδάζει μπορώ να πω. Γενικότερα, δεν έχω φοβίες, αλλά η αίσθηση ότι επιπλέω στο νερό, κάπως με... φόβιζε. Εκ των υστέρων βέβαια κατάλαβα ότι ήταν μία ανοησία και μισή. Ας πάρω όμως τα πράγματα από την αρχή.

A post shared by TheCypriotTraveler (@thecypriottraveler)

Κρουαζιέρα στο Αιγαίο για πρώτη φορά

Κάθε χρόνο η Celestyal διοργανώνει ταξίδια με την συμμετοχή δημοσιογράφων, instagramers και bloggers με σκοπό την προβολή και παρουσίαση των υπηρεσιών και των πακέτων που προσφέρει για διακοπές. Για αρκετά χρόνια που δεν αποδεχόμουν την πρόσκληση ή δεν μπορούσα να πάω, αναρωτιόμουν πως είναι αλήθεια μία κρουαζιέρα στο Αιγαίο, πράγμα που δεν είχα κάνει ποτέ στη ζωή μου. Λίγο οι υποχρεώσεις και περισσότερο η φοβία μου με άφηναν πίσω από αυτή την πρόσκληση και την εμπειρία μίας περιδιάβασης με πλοίο στα νησιά του Αιγαίου.

Φέτος, σε μία ευρύτερη αναβάθμιση του σκληρού μου δίσκου και μία αναθεώρηση της ζωής μου, είπα στον εαυτό μου: «Θα το κάνεις!» Το έκανα και αναρωτιέμαι γιατί τόσα χρόνια στερούσα από τον εαυτό μου αυτή την εμπειρία. Το σύμπαν, λοιπόν, συνωμότησε ώστε να βρεθώ την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, στην συγκεκριμένη δημοσιογραφική αποστολή με αυτή την υπέροχη παρέα που γελάσαμε τόσο, μα τόσο πολύ, όσο ποτέ άλλοτε στη ζωή μας. Το γιατί, μην το ρωτάς, δεν μπορώ να σου το αποκαλύψω, δεν με συμφέρει, βέβαια, παρά μόνο θα σου μεταφέρω όσο γίνεται τις εκατομμύρα εικόνες και στιγμές που αποθήκευσα στον εγκέφαλο και την καρδιά μου, που θα θυμάμαι για πάντα.

Πρώτος προορισμός η Αθήνα

Το ταξίδι μας με προορισμό το λιμάνι του Λαυρίου, στις 7 Απριλίου 2023, ξεκίνησε από το απόγευμα της Πέμπτης 6 Απριλίου αφού με πτήση της Aegean ταξιδέψαμε από το αεροδρόμιο της Λάρνακας προς την Αθήνα. Σε αυτά τα δημοσιογραφικά ταξίδια, πρέπει να σου πω ότι λίγο πολύ οι δημοσιογράφοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Με κάποιους δουλέψαμε μαζί, με άλλους όχι, με άλλους έτυχε να ξαναταξιδέψουμε και άλλους τους γνωρίζουμε πρώτη φορά. Γενικότερα, στην αρχή υπάρχει μία νευρικότητα και σταδιακά ή η παρέα θα δέσει και θα περάσεις ωραία ή θα πεις θα περάσω και μόνος μου καλά. Σε αυτή την περίπτωση δέσαμε, αγαπηθήκαμε και το καταχαρήκαμε. Μετά την διανυκτέρευση στην Αθήνα, ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί για το λιμάνι του Λαυρίου. Από εκεί το πλοίο μας, το εντυπωσιακό Celestyal Olympia θα ξεκινούσε μία ονειρική διαδρομή γεμάτη με «Εικόνες του Αιγαίου», όπως ονομάζεται και η συγκεκριμένη κρουαζιέρα τριών διανυκτερεύσεων.

Αν και στο πίσω μέρος του μυαλού μου, υπόβοσκε η φοβία μου για την θάλασσα εντούτοις τα τραγούδια και τα χάχανα κατά τη διάρκεια της διαδρομής λειτούργησαν χαλαρωτικά τόσο για μένα όσο και για τους υπολοίπους.

Άφιξη στο κρουαζιερόπλοιο

Η εικόνα που έχω πάντα στο μυαλό μου από ένα κρουαζιερόπλοιο είναι εκείνη από την θρυλική αμερικανική σειρά των ‘70s-‘80s, «The Love Boat» την οποία παρακολουθούσα μωρό στο ΡΙΚ. Μπορώ να σου πω ότι μπαίνοντας στο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal ένιωσα πως βρίσκομαι σε εκείνο το συναρπαστικό, τηλεοπτικό πλοίο. Νομίζω, πρώτη φορά συνάντησα τόσο εγκάρδια φιλοξενία σε τουριστικό χώρο. Οι άνθρωποι του πλοίου, όλοι ανεξαιρέτως ήταν πέρα για πέρα ευγενικοί, εύχαρεις, πρόθυμοι, χαμογελαστοί, έτοιμοι να σε εξυπηρετήσουν σε κάθε στιγμή. Καθίσαμε αναπαυτικά στην μεγάλη καφετέρια του πλοίου περιμένοντας την στιγμή για να πάμε στις καμπίνες μας. Συνοπτικά, να σου πω ότι Celestyal Olympia μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 1.664 επιβάτες στις 724 καμπίνες ενώ από τα μεγάφωνά του ακούγονταν ανακοινώσεις ακόμα και σε πέντε διαφορετικές γλώσσες.

Εκείνο που με καθυσήχασε ακόμα περισσότερο ήταν το γεγονός πως η εταιρεία, οι προϊστάμενοι και το προσωπικό του πλοίου παίρνουν πολύ στα σοβαρά τα θέματα ασφαλείας. Λίγο πριν ξεκινήσει το πλοίο το ταξίδι του για τον πρώτο προορισμό μας, λάβαμε μέρος σε μία υποχρεωτική, για όλους τους επιβάτες, άσκηση ασφαλείας ώστε να γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Το ταξίδι ξεκίνησε, η θάλασσα ήταν γαλήνια, το χαμόγελο σχηματισμένο στα πρόσωπά μας και δεν μπορούσα να κρύψω τον ενθουσιασμό μου ως πρωτάρης σε κρουαζιέρα που θα είχα την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά σε μόλις 72 ώρες 4 από τα ωραιότερα νησιά της Ελλάδας και να βρεθώ στα παράλια της Τουρκίας για να επισκεφτώ μία από τις σημαντικότερες αρχαίες πόλεις του Ελληνισμού, την Έφεσο.

Πλώρη για Μύκονο

Η... βόλτα μας στο Αιγαίο ξεκινούσε με πρώτο μας προορισμό τις Κυκλάδες και συγκεκριμένα την κοσμοπολίτικη Μύκονο. Μετά από ένα υπέροχο γεύμα στο εστιατόριο Galileo ξεκουραστήκαμε για λίγο στις καμπίνες μας οι οποίες πρέπει να σου πω είχαν εξυπηρέτηση πεντάστερου ξενοδοχείου αφού καθαρίζονταν δύο φορές την ημέρα. Το πλοίο, οι εγκαταστάσεις, οι κοινόχρηστοι χώροι, τα εστιατόρια και οι καμπίνες μας έλαμπαν από καθαριότητα.

Λίγες ώρες μετά, στις 6 το απόγευμα, την ώρα που ξεκινούσε το μούχρωμα του ηλιοβασιλέματος φτάσαμε στην υπέροχη Μύκονο. Πρώτη φορά βρισκόσμουν εδώ. Το νησί βρισκόταν επί ποδός για να υποδεχθεί τους πρώτους τουρίστες αφού μία εβδομάδα μετά ήταν το Πάσχα και στη συνέχεια ξεκινούσε η καλοκαιρινή σεζόν. Τα δρομάκια της Μυκόνου μύριζαν φρέσκια μπογιά, εργάτες και μαστόροι πηγαινοέρχοντας φτιάχνοντας και επισκευάζοντας τα καταστήματα, εστιατόρια και μπαρ του νησιού. Ο χρόνος μας στο νησί αν και δεν ξεπερνούσε τις 4 ώρες εντούτος ήταν απολαυστικότατος αφού πήραμε μια γερή δόση της Μυκόνου πριν την εισβολή των χιλιάδων τουριστών. Χαζολογήσαμε στα καταστηματάκια, περπατήσαμε, βγάλαμε χίλιες δυο φωτογραφίες και καταλήξαμε στο πλέον instagrammable σημείο του νησιού για να απολαύσουμε το ηλιοβασίλεμα με φόντο την Μικρή Βενετία. Εκεί στους ανεμόμυλους αν και δυσκολευτήκαμε να έχουμε το σωστό κλικ εντούτοις με επιμονή το πετύχαμε.

Το Αιγαίο όταν αγκαλιάζει στα σπλάχνα του τον ήλιο καθώς πέφτει μέσα στη θάλασσα και δύει είναι ό,τι πιο όμορφο μπορείς να δεις στη ζωή σου. Ομορφότερο δε στη Σαντορίνη που είναι συνυφασμένη με τα ηλιοβασιλέματα και θα ήταν ο τελευταίος μας προορισμός.

Έπειτα από ένα νόστιμο δείπνο με ψάρι σε γνωστό μυκονιάτικο εστιατόριο επιστρέψαμε στο πλοίο όπου καθόλη τη διάρκεια της ημέρας από το πρωί μέχρι και το βράδυ προσφέρονται ατελείωτες δραστηριότητες και ψυχαγωγία. Εκείνο το βράδυ απολαύσαμε ένα χολιγουντιανών προδιαγραφών σόου, το Cirque Fantastic στο Muses Lounge.

Δεύτερος σταθμός το Κουσάντασι, Τουρκία

Ο ύπνος ήταν γλυκός. Καμία αίσθηση ότι ήμουν σε πλοίο. Μετά από ένα καφεδάκι στα γρήγορα κατεβήκαμε στο Κουσάντασι, έτοιμοι για εκδρομή στην αρχαία πόλη της Εφέσου. Με λεωφορείο και την συνοδεία ξεναγού φτάσαμε στην Έφεσο που ήταν ένα όνειρο ζωής να την επισκεφτώ αφού πρόκειται για μία από τις πλέον φημισμένες πόλεις της αρχαιότητας που ξεχώριζε για το υψηλό πνεύμα και τον πολιτισμό της.

Ομολογώ πως συγκινήθηκα αντικρύζοντας την τρίτη μεγαλύτερη βιβλιοθήκη του αρχαίου κόσμου, την εντυπωσιακή Βιβλιοθήκη του Κελσίου. Η Έφεσος είναι εμπειρία ζωής και αξίζει σίγουρα μία επίσκεψη για να δεις τα ερείπια του αρχαίου της Ωδείου, το Αρχαίο Θέατρο, το Ναό του Ανδριανού και τόσα άλλα αξιοσημείωτα έργα τέχνης, μέρος της παγκόσμιας πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Όσον αφορά στο Κουσάντασι είναι μια μικρή, παραθαλάσσια πόλη της Τουρκίας, στην επαρχία Αϊδινίου, που σήμερα αποτελεί τουριστικό θέρετρο και έχει πάνω από 90.000. Εδώ μπορείς να κάνεις τα ψώνια σου στην αγορά της πόλης, να απολαύσεις τουρκικά εδέσματα στα μαγαζιά και να αγοράσεις μερικά... γνωστά brand σε τιμή ευκαιρίας.

Επόμενος προορισμός η Πάτμος

Το απόγευμα της δεύτερης ημέρας του ταξιδιού μας φτάσαμε στις νότιες Σποράδες για να επισκεφτούμε την γραφική Πάτμο. Το νησί, ταυτισμένο με την Αποκάλυψη του Ιωαννή, το 1981 το ελληνικό κράτος το ανακήρυξε ως «Ιερά Νήσο», ενώ η Unesco το 1999 κατέταξε την Χώρα της Πάτμου, το Μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου και το Σπήλαιο της Αποκαλύψεως, τα οποία επισκεφτήκαμε, στα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς. Παράλληλα, η Πάτμος ανήκει στο δίκτυο COESIMA, ως ένας από τους επτά σημαντικότερους τόπους προσκυνήματος στην Ευρώπη.

Η θέα από τον χώρο του Μοναστηριού είναι μαγευτική ενώ η Πάτμος δεν έχει μόνο θρησκευτικό ενδιαφέρον αφού διαθέτει γραφικά σοκάκια, πολύ καλά καταστήματα, εστιατόρια και όπως μάθαμε εξαιρετικές παραλίες. Σίγουρα, η Πάτμος είναι ένα νησί που θα ήθελα στο μέλλον να κάνω διακοπές. Μετά την βόλτα μας στα σοκάκια επιστρέψαμε στο πλοίο για δείπνο στο Gallileo για να σαλπάρουμε στη συνέχεια για Ηράκλειο.

Τέταρτος σταθμός το Ηράκλειο

Νωρίς το πρωί της Κυριακής αγκυροβολήσαμε στην πρωτεύουσα της Κρήτης, το Ηράκλειο. Δεν γίνεται να βρεθεί εδώ και να μην επισκεφτείς την Κνωσσό, με τους εντυπωσιακούς κόκκινους κίονες. Εκεί, γεννήθηκε, αναπτύχθηκε, άκμασε και εξαφανίστηκε ο φημισμένος Μινωικός Πολιτισμός της αρχαιότητας. Εκείνες τις λίγες ώρες που βρεθήκαμε στο όμορφο Ηράκλειο απολαύσαμε εξαιρετικές μπουγάτσες στην καρδιά της πόλης, στην καφετέρια «Φυλλοσοφίες». Εκεί, βρίσκεται το σήμα κατατεθέν την πόλη του Ηρακελίου, το συντριβάνι με τα λιοντάρια ή αλλιώς η κρήνη Μοροζίνι, το περίτεχνο ενετικό συντριβάνι με τα 4 λιοντάρια, που από το στόμα τους αναβλύζει νερό. Η Κρήνη Μοροζίνι που βρίσκεται στην Πλατεία Ελευθερίου Βενιζέλου στο κέντρο του Ηρακλείου, αλλά για τους Ηρακλειώτες η ονομασία αυτή είναι άγνωστη και συνήθως αναφέρονται σε αυτή σαν την Πλατεία Λιονταριών ή για συντομία Λιοντάρια. Η κρήνη με τα λιοντάρια είναι ένα από τα σπουδαιότερα μνημεία που κληροδότησαν οι Ενετοί στο Ηράκλειο. Οταν κατασκευάστηκε πρόσφερε λύση στο πρόβλημα ύδρευσης της πόλης, και αναφέρεται ότι τροφοδοτούσε τους πολίτες με 1.000 βαρέλια νερό ημερησίως.

Σαντορίνη, το ομορφότερο μέρος του κόσμου

Αφήσαμε πίσω μας το Ηράκλειο και ανεβήκαμε ξανά στις Κυκλάδες με προορισμό τον τελευταίο σταθμός της κρουαζιέρας, την μεγευτική Σαντορίνη. Για μένα η Σαντορίνη, το σκηνικό της, η στιγμή που ο ήλιος δύει και φαίνεται σαν να τον καταπίνει το ηφαίστειο είναι η ομορφότερη εικόνα που έχω δει στη ζωή μου και αποτελεί ένα από τα μέρη που πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφτείς έστω για μία φορά στη ζωή σου. Η κρουαζιέρα αυτή σου δίνει αυτή την ευκαιρία, μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα πέραν από την Σαντορίνη να πάρεις μία μικρή γεύση και από άλλα νησιά του Αιγαίου. Η Σαντορίνη πέραν από το ηφαίστειο, το ηλιοβασίλεμα, την φάβα και τα ντοματίνια φημίζεται για τα εξαιρετικά κρασιά της. Φτάνοντας στο νησί επισκεφτήκαμε το ξακουστό οινοποιείο Βενετσάνος σε μία τοποθεσία που η θέα σου κόβει την ανάσα.

Δοκιμάσαμε τρία από τα κρασιά του μαζί με τυριά, απολαύσαμε το τοπίο και κατευθυνθήκαμε προς στο γραφικό χωριό της Οίας. Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψουν την φυσική ομορφιά αυτού του νησιού. Το άγριο πετρώδες σκηνικό, οι λάβες εκατομμυρίων χρόνων που καταλήγουν στο απόκρημνο παραλιακό της μέτωπο. Με την μαγική εικόνα του ηλιοβασιλέματος αποχαιρετίσαμε την Σαντορίνη, πήραμε το καραβάκι από το λιμάνιου του Αθηνιού για να φτάσουμε σε μερικά λεπτά πίσω στο κρουαζιερόπλοιο. Κάπου εδώ, αυτή η βόλτα στο Αιγαίο, μία κρουαζιέρα σφηνάκι λέγαμε με τα παιδιά που σου δίνει μία ισχυρή δόση της ομορφιάς του Αιγαίου, των νησιών της, της καταγάλανης θάλασσας και σου γεμίζει μπαταρίες.

Κάπου εδώ αυτή η τριήμερη, θαλασσινή περιπέτεια ολοκληρώθηκε. Κάθε στιγμή εντός και εκτός του πλοίου ήταν συνυφασμένη με την απόλυτη ηρεμία και χαλάρωση. Το κρουαζιερόπλοιο διαθέτει καθημερινά ένα ξεχωριστό πρόγραμμα το οποίο βρίσκεις κάθε βράδυ στο κρεββάτι της καμπίνας σου. Μία κρουαζιέρα τριών διανυκτερεύσεων με τις τιμές να ξεκινούν από 399 ευρώ το άτομο. Πρόκειται για μία όμορφη βόλτα σε υπέροχους προορισμούς από τους οποίου μπορείς να πάρεις μια γεύση, να βολτάρεις, να πιεις τον καφέ σου, να απολαύσεις ένα γεύμα, να κάνεις τα ψώνια σου και να επιστρέψεις στο πλοίο γεμάτος εικόνες από τον κάθε προορισμό.

Μία μοναδική γαστρονομική εμπειρία εν πλω

To τελευταίο βράδυ είχαμε την ευκαιρία να βιώσουμε μία μοναδική γαστρονομική εμπειρία και να μάθουμε για την συνεργασία της Celestyal με την διεθνούς φήμης, ελληνικής καταγωγής σεφ Diane Kochilas. με ειδίκευση στην ελληνική και μεσογειακή κουζίνα. Η ίδια είναι η παρουσιάστρια, δημιουργός και συμπαραγωγός του My Greek Table, της καταξιωμένης μαγειρικής και ταξιδιωτικής τηλεοπτικής εκπομπής, η οποία μεταδίδεται σε εθνική εμβέλεια στην δημόσιατηλεόραση των Η.Π.Α. και της Αυστραλίας. Η Celestyal μάλιστα είναι χορηγός της εκπομπής, η οποία πρόκειται να παρουσιάσει τον τέταρτο κύκλο επεισοδίων της αυτό το φθινόπωρο.

Η σεφ υπογράφει ένα premium μενού γευσιγνωσίας, το “My Greek Table Six-Course Tasting Menu”, το οποίο δημιουργείται με ντόπια υλικά που προέρχονται από πολλά από τα νησιά που επισκέπτεται η Celestyal το οποίο προσφέρεται με μια επιπλέον χρέωση στους επιβάτες που επιθυμούν να δειπνίσουν στο ειδικό εστιατόριο πάνω στο πλοίο. Ένα επιπλέον πιάτο ημέρας, το οποίο θα φέρει την υπογραφή της Kochilas, προσφέρεται στην κύρια αίθουσα εστίασης, το οποίο συμπεριλαμβάνεται στην προσφορά. Όλα τα πιάτα επικεντρώνονται στην υγιεινή, μεσογειακή διατροφή, πολλά εκ των οποίων είναι βασισμένα σε συστατικά φυτικής προέλευσης ή χορτοφαγικά, χωρίς γλουτένη και/ή με διαθέσιμες vegan επιλογές.

Το μενού γευσιγνωσίας, που είχαμε την χαρά να δοκιμάσουμε ξεκίνησε με χειροποίητα ντιπ (συνοδευόμενα από φρεσκοψημένη πίτα και κουλούρι με κρούστα από σουσάμι) και περιελάμβανε Συριανή μαιντανοσαλάτα (με πέστο, κάπαρη και μυρωδικά), κοπανιστή με ψητή τομάτα και καπνιστή μελιτζανοσαλάτα-χαβιάρι. Ακολούθησε το πρώτο πιάτο το οποίο ήταν ένα παραδοσιακό κρητικό καρπάτσιο χταποδιού και το δεύτερο πιάτο που ήταν μία υπέροχη σούπα αυγολέμονο του ψαρά με σαφράν/κρόκο κοζάνης. Το τρίτο πιάτο ήταν ένα απολαυστικό εσκαλόπ αστακού βραστό ή στη σχάρα με ρύζι αρωματισμένο με ούζο με συνοδευτικό μαγιονέζα από καλαματιανές ελιές και ελληνικό γιαούρτι. Ακολούθησε ένα intermezzo πιάτο με παπαρδέλες από κολοκύθι με μαριναρισμένες τομάτες, δυόσμο και ψημένο κουκουνάρι. Το τέταρτο κυρίως πιάτο περιείχε τερίν Καλόγερου με μοσχαρίσιο φιλέτο, κατσικίσιο τυρί και τομάτα συνοδευμένο από πατάτες Νάξου στον φούρνο. Στη συνέχεια το πέμπτο πιάτο ήταν μία σαλάτα ρόκας, κόκκινο κρεμμύδι, μανούρι στη σχάρα και θρυμματισμένο παστέλι. Το σπέσιαλ μενού γευσιγνωσίας ολοκληρώθηκε με την πιατέλα τυριών από ελληνικά χωριά και με το signature επιδόρπιο της Diane, το «Floating Greek Island in a Wine-Dark Sea», συνοδευόμενα από ένα ελληνικό χωνευτικό ποτό και γλυκό του κουταλιού. Όλα τα πιάτα του μενού γευσιγνωσίας συνδυάστηκαν με ντόπια ελληνικά κρασιά, τα οποία προέρχονται από τους προορισμούς που επισκέπτεται η Celestyal.

Όλη η διαδικασία, το σερβίρισμα, τα πιάτα, οι γεύσεις και τα αρώματα ήταν το ιδανικότερο κλείσιμο για μία κρουαζιέρα που μας γέμισες όμορφες αναμνήσεις.

Το νέο, εντυπωσιακό Business Lounge της Aegean

Το πρωινό της επόμενης ημέρας μας βρίσκει στον δρόμο για τη επιστροφή. Φτάνοντας στο αεροδρόμιο της Αθήνας μας περίμενε μία μεγάλη έκπληξη. Η Aegean μας έκανε την μεγάλη τιμή να μας φιλοξενήσει κατά τη διάρκεια της αναμονής της πτήσης μας για Λάρνακα στο ολοκαίνουργιο, ντιζαϊνάτο και υπέρκομψο Business Lounge της που ομολογώ πως μαγευτήκαμε. Το ντιζάιν του χώρου, η ηρεμία, η εκλεπτυσμένη διακόσμηση, η εξαιρετική εξυπηρέτηση, η ποικιλιά πιάτων και ροφημάτων καθιστούν το Business Lounge της Aegean ένα χώρο-διαμάντι στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Εκεί, ο χρόνος περνάει χωρίς να το καταλάβεις αφού βυθίζεσαι στις υπέρκομψες και αναπαυτικές πολυθρόνες, απολαμβάνεις τη θέα του αεροδρομίου ενώ το άπλετο φως που διαχέεται στον χώρο σου προκαλεί όμορφα συναισθήματα. Βέβαια, ο χώρος προσφέρεται και για επιχειρηματίες γι' αυτό διαθέτει δύο άνετες αίθουσες για meeting, παντού υπάρχει εισδοχές για να φορτίσεις το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή σου.

Απολαύσαμε εξαιρετικά εδέσματα, μικρά κρύα και ζεστά γεύματα, αρώματα και γεύσεις ελληνικής γαστρονομίας, vegan και vegetarian επιλογές, φρέσκους χυμούς, πολύ καλό καφέ και αράξαμε διαβάζοντας αγαπημένα μας free press έντυπα και άλλα περιοδικά που θα βρεις σε αυτό τον τόσο προσεγμένο και πεντακάθαρο χώρο που έφτιαξε με πολύ γούστο και κέφι η Aegean.

Εκείνες τις στιγμές στο Business Lounge της Aegean γυρόφερναν στο μυαλό μου εκείνες οι 72 αξέχαστες ώρες στο Celestyal Olympia και χάρηκα που κάθε φοβία μου εξαφανίστηκε. Τώρα, πια, ανυπομονώ για την επόμενη φορά που θα σαλπάρω ξανά, θα βιώσω νέες εμπειρίες, θα βρεθώ στο κατάστρωμα να απολαύσω το Αιγαίο και να αποκτήσω νέα βιώματα με την Celestyal! Μέχρι τότε, λοιπόν, καλή αντάμωση!

Μπορείς να μάθεις περισσότερα για τις κρουαζιέρες με την Celestyal πατώντας ΕΔΩ