Ένα Χριστουγεννιάτικο Φεστιβάλ θα στηθεί στη Λεμεσό
Επιστρέφει μετά από δύο χρόνια απουσίας
Το Χριστουγεννιάτικο Φεστιβάλ θα στηθεί στον Ύψωνα στην επαρχία Λεμεσού από τις 2 -4 και στις 10 - 11 Δεκεμβρίου και μας περιμένει να πάμε και εμείς να γιορτάσουμε αυτή τη μοναδική περίοδο.
Η ανακοίνωση:
«Μετά από 2 χρόνια απουσίας επιστρέφουμε και πάλι με το αγαπημένο σε όλους μας Χριστουγεννιατικο φεστιβάλ. Το Ipsonas Christmas Wonderland ετοιμάζεται να σας υποδεχθεί φέτος στις 2 - 4 και στις 10 - 11 Δεκεμβρίου στην Πλατεία Δημαρχείου Ύψωνα. Περιμένουμε παλιούς,καινούργιους, μικρούς και μεγάλους φίλους για να διασκεδάσουμε και να μπούμε αισίως στο κλίμα των Χριστουγέννων».