Πάμε για Kayiaking και πεζοπορία στη λίμνη Διπόταμου στη Σκαρίνου
Θα πραγματοποιηθεί και πικ-νικ
Λεπτομέρειες εκδήλωσης:
Θα χωριστούμε σε 2 ομάδες των 8 ατόμων. Κάθε ομάδα θα περάσει και από τις δύο δραστηριότητες.
*στο τέλος της εκδήλωσης θα γίνει πικνίκ (για ξεκούραση και χαλάρωση απο τις δραστηριότητες)
Για κρατήσεις και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τον πιο κάτω σύνδεσμο:
Το ερχόμενο Σάββατο στις 9:30.