Πάμε για πεζοπορία στα μονοπάτια του Κορμακίτη
Για μία μοναδική μέρα
Η άνθιση των τουλίπων είναι ένα φαινόμενο το οποίο συμβαίνει μία φορά τον χρόνο στα λειβάδια του Μαρωνίτικου αυτού χωριού και σε συγκεκριμένα σημεία. Μετά από περπάτημα θα ανακαλύψουμε και θα δούμε από κοντά αυτό το φυσικό υπερθέαμα. Εάν είσαι περιηγητής που σέβεσαι τον εαυτό σου δεν πρέπει να χάσεις αυτή την εκδήλωση.
Λίγα λόγια για την διαδρομή μας:
Η διαδρομή μας θα ξεκινήσει απο τη Λευκωσία και θα κατευθυνθούμε προς το οδόφραγμα του Αγίου Δομετίου. Θα περάσουμε μέσα απο τα κατεχόμενα μας χωριά, Γερόλακκο, Σκυλλούρα, Κοντεμένος και Μυρτού. Θα φτάσουμε στο χωριό Κορμακίτη απο όπου θα ξεκινήσει η πεζοπορία μας. Το μονοπάτι που θα ακολουθήσουμε θα βρίσκεται στην περιοχή Τζίπους όπου θα δόυμε τις τουλίπες. Στο τέλος της πεζοπορίας μας θα έχουμε χρόνο για ξεκούραση και φαγητό στο χωριό Κορμακίτη.
📞✉Για κρατήσεις και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τον πιο κάτω σύνδεσμο: