Digital TV: Πως στήθηκε ένα ολόκληρο κανάλι σε 6 μήνες

Digital TV: Πως στήθηκε ένα ολόκληρο κανάλι σε 6 μήνες

Μετά από ατελείωτα μερόνυχτα γεμάτα με εντατικές προετοιμασίες και πρόβες.

Γράφει ο Μιχάλης Τυρίμος*

Τον Απρίλη του 2020 η διευθυντική ομάδα της Digital Tree, στοιχημάτισε ότι οι συνήθειες των τηλεθεατών στην Κύπρο θα άλλαζαν. Ότι θα περνούσαν περισσότερο χρόνο πίσω από τις οθόνες τους και ότι το περιεχόμενο της τηλεόρασης θα μεταδιδόταν κυρίως μέσω streaming και on demand. Όπως είχαν εξελιχθεί άλλωστε τα πράγματα και στο εξωτερικό.

Η απόφαση του ΔΣ της Digital Tree ήταν άμεση και θετική, δίνοντας το πράσινο φώς σε ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο για ένα κανάλι που, πρακτικά, ήταν το πρώτο του είδους του στην Κύπρο.΄Ενας εξ ολοκλήρου διαδικτυακός σταθμός.

Ένα μήνα αργότερα λοιπόν, ξεκίνησε το στήσιμο του καναλιού της Digital. Ο στόχος ήταν ακόμη πιο φιλόδοξος από το σχέδιο, αφού ο σταθμός έπρεπε να κάνει το ντεμπούτο του στις 12 Οκτωβρίου, μόλις 6 μήνες μετά. 

Η πρώτη πρόσληψη ήταν η Γωγώ Αλεξανδρινού ως διευθύντρια του καναλιού. Η εμπειρία της στον χώρο της τηλεόρασης, το βιογραφικό της ως καταξιωμένη δημοσιογράφος αλλά και οι ικανότητες να οργανώσει και να ηγηθεί μεγάλων ομάδων την καθιστούσαν ως το πλέον κατάλληλο άτομο για να ηγηθεί την Digital.

Όπως μου αποκαλύπτει η ίδια σήμερα: «ήταν αγώνας δρόμου, ατελείωτες ώρες, χωρίς διακοπές. Το πιο δύσκολο κομμάτι, το recruitment. Κατάλληλα άτομα, στις ανάλογες θέσεις. Επίσης, στήσιμο προγράμματος: ‘Επρεπε να γεννήσουμε ιδέες εκπομπών με διαφοροποιήσεις από ό,τι είχαμε συνηθίσει ως τώρα στη συμβατική τηλεόραση».

Παράλληλα με τη σύσταση της σωστής ομάδας, η οποία ήταν το άλφα και το ωμέγα και τη δημιουργία και συλλογή περιεχομένου (για 18 εκπομπές), υπήρξαν και άλλες, ιδιαίτερες, δυσκολίες, που αφορούσαν στην εύρεση του κατάλληλου χώρου για τη δημιουργία στούντιο και στην εγκατάσταση της σωστής τεχνολογίας. 

Ο Χρίστος Σαββίδης, Managing Director των εταιρειών media του ομίλου της Digital Tree, μου σχολίασε χαρακτηριστικά ότι «ήταν ένα συναισθηματικό roller coaster. Είμασταν ενθουσιασμένοι που θα δημιουργούσαμε το κανάλι και ταυτοχρόνως είμασταν αγχωμένοι για το στενό χρονικό πλαίσιο και ότι λόγω της πανδημίας και των καθυστερήσεων στις παγκόσμιες μεταφορές, ο εξοπλισμός ήταν δυσεύρετος. Αυτός ο φαύλος κύκλος συνεχίστηκε για 5 με 6 μήνες. Ευτυχώς, υπερίσχυσε ο ενθουσιασμός, αντιμετωπίσαμε τα προβλήματα ως ομάδα και τα ξεπεράσαμε».

Μετά από ατελείωτα μερόνυχτα γεμάτα με εντατικές προετοιμασίες και πρόβες, ήρθε η μέρα που όλοι περίμεναν (ή φοβούνταν) - η 12η Οκτωβρίου. Όσα motivational quotes και να πούμε για εκείνη τη μέρα και ότι το σύμπαν συνωμοτεί για χάρη μας, η αλήθεια είναι ότι υπερίσχυσε το Murphy’s law. Ό,τι μπορούσε να πάει λάθος, έγινε την ημέρα του ξεκινήματος της Digital.

Φυσικά τα γεγονότα της πρώτης μέρας δεν πτόησαν κανένα. Η 12η του Οκτώβρη δεν ήταν το τέλος μιας προθεσμίας αλλά η αρχή ενός νέου σταθμού. Όπως κάθε ομάδα πίσω από ένα πετυχημένο πρότζεκτ, η ομάδα της Digital σημείωσε τα λάθη, πέρασε το υπόλοιπο της νύχτας να τα διορθώνει και φρόντισε η δεύτερη μέρα να είναι καλύτερη.  Με την πάροδο του χρόνου η Digital βελτιώθηκε, κέρδισε το κοινό της, μεγάλωσε και έσπασε αρκετά ρεκόρ. Αυτό όμως θα το συζητήσουμε στο τέταρτο μέρος της παρούσας σειράς αρθρογραφίας, το οποίο θα δημοσιευτεί την επόμενη εβδομάδα.

*Managing Director | Capacitor Partners
FUTURE TALKS presenter @ DIGITAL

Loader