Οδηγός για όσους θα δουλεύουν από το σπίτι

Οδηγός για όσους θα δουλεύουν από το σπίτι

Με τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης να έχουν ήδη ληφθεί, αρκετοί από εμάς θα χρειαστεί να συνεχίσουμε την εργασία μας από το σπίτι, εξ αποστάσεως, για προληπτικούς λόγους. 

Παρόλο που η εμπειρία του να δουλεύεις από τον προσωπικό σου χώρο μπορεί να μοιάζει εύκολη λογικό είναι πολλοί να βρεθούν σε μία δύσκολη κατάσταση.


Η απομόνωση δε, ενδέχεται να έχει τα μειονεκτήματά της όσον αφορά στην παραγωγικότητα αφού πολλές φορές μπορεί να νιώθουμε ότι χάνουμε την αίσθηση του εαυτού μας.

Ωστόσο, υπάρχουν στρατηγικές που μπορούμε να ακολουθήσουμε με στόχο να διατηρήσουμε τόσο τον επαγγελματισμό όσο και την ψυχραιμία μας. 

Για να ακολουθηθεί η ρουτίνα ως είχε καλό είναι να προσπαθήσουμε να ακολουθήσουμε τα πιο κάτω βήματα: 

1. Ντυθείτε: Μην μείνετε με τις πυτζάμες και το λάπτοπ μέσα στο κρεβάτι, Σηκωθείτε και ντυθείτε κανονικά σαν να ετοιμάζεστε για να πάτε στο γραφείο. Μένοντας με τις πιτζάμες πιθανότητα να μην βοηθήσει να αντεπεξέλθετε στα καθήκοντά σας. 

2. Στήστε ένα σωστό χώρο εργασίας: Ο καναπές και η πολυθρόνα δεν πρέπει να προτιμούνται. Διαμορφώστε ένα χώρο που να μοιάζει με το γραφείο σας για να παραμείνετε συγκεντρωμένοι στα καθήκοντά σας. 


3. Μικρά διαλείμματα: Προσπαθήστε να βγαίνετε λίγο έξω, για ένα περίπατο στη γειτονιά και να επανέρχεστε. Μ' αυτό τον τρόπο εκτός από καθαρό αέρα θα μπορέσετε να αλλάξετε για λίγο σκηνικό. 

4. Συμβίωση: Καθορίστε με τα μέλη της οικογένειάς σας ποιες ώρες θα εργάζεστε και πως πρέπει να συμπεριφέρεστε εκείνες τις ώρες. Ο αυτοπεριορισμός πρέπει να συζητηθεί στο σπίτι και να γίνει σεβαστός όταν αυτός συνδυάζεται με εργασία εξ αποστάσεως. Οι κανόνες καλής συμβίωσης είναι απαραίτητοι. 

5. Μείνετε σε επικοινωνία με τους συναδέλφους σας: Για να αποφύγετε τα συναισθήματα μοναξιάς και κοινωνικού άγχους, προσπαθήστε να μείνετε σε επικοινωνία με τους συναδέλφους σας. Σχολιάστε τι συμβαίνει, ανταλλάξτε απόψεις, βάλτε στόχους για τη δουλειά που σας έχει ανατεθεί. 
 

6. Αποφύγετε την τηλεόραση: Η τηλεόραση ως θόρυβος μέσα στο σπίτι μπορεί να μας αποσυντονίσει από τις αρμοδιότητες της δουλειάς ενώ πολλές φορές δημιουργεί άγχος και σύγχυση. Αν ωστόσο, υπάρχει επιθυμία για «λευκό θόρυβο» (white noise), η χαλαρωτική μουσική είναι η καλύτερη λύση.

7. Ετοιμάστε ωφέλιμα σνακ: Ο πιο συνηθισμένος περισπασμός είναι η βόλτα στην κουζίνα και πιο συγκεκριμένα το ντουλάπι και το ψυγείο για κατανάλωση σνακ, χωρίς απαραίτητα να πεινάμε. Ομως θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και να προτιμούμε υγιεινά σνακ όπως το καρότο, μια μπάρα δημητριακών, μια μπανάνα, ένα μήλο και να μαγειρέψουμε από το προηγούμενο βράδυ ώστε να υπάρχει αρκετή ποσότητα φαγητού στο ψυγείο.


Πολίτες που ανησυχούν ότι πάσχουν από λοίμωξη του αναπνευστικού (πυρετό ή/και βήχα ή/και δύσπνοια) και ήρθαν σε επαφή με πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα ή έχουν ιστορικό ταξιδιού σε πληττόμενες χώρες θα πρέπει να επικοινωνούν με το 1420. 
 

Loader