Η Digital Tree ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Treedia

Η Digital Tree ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Treedia

Σκοπός η επέκταση του δικτύου DOOH marketing

Η Treedia παρέχει υπηρεσίες DOOH (Digital Out of Home) ή απλούστερα εγκατάστασης Digital Billboards εξωτερικού χώρου και ενοικίασης του διαφημιστικού χώρου.

Η ειδοποιός διαφορά της είναι ότι οι λύσεις που παρέχει σέβονται το περιβάλλον, καθώς και ότι κάθε διαφήμιση ανάλογα με τον προϋπολογισμό της θα μεταφράζεται άμεσα σε δενδροφυτεύσεις σε όλη την Κύπρο.

Αυτή η στρατηγική κίνηση αποτελεί ένα ακόμη βήμα στο μακροπρόθεσμο πλάνο της Digital Tree για την επέκταση και διαφοροποίηση των υπηρεσιών μάρκετινγκ που προσφέρει, με στόχο να παρέχει στους πελάτες της τις καλύτερες υπηρεσίες Digital Out-Of-Home.

«Η συνεργασία μας με την Treedia υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να αναπτυσσόμαστε και να καινοτομούμε, καθώς είμαστε πάντα σε αναζήτηση τρόπων για να επεκτείνουμε και να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας με νέους και συναρπαστικούς τρόπους. Πιστεύουμε ότι το DOOH είναι μια πολύ αποτελεσματική μέθοδος που μας επιτρέπει να προσεγγίσουμε τη διαφήμιση από μια εντελώς διαφορετική οπτική γωνία, καθιστώντας μας πιο ευέλικτους και τις υπηρεσίες μας πιο πολυδιάστατες. Όλοι στον Όμιλο Digital Tree είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή τη συνεργασία και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας με τους ταλαντούχους ανθρώπους της Treedia», δήλωσε ο Φάνος Δημητρίου, CEO της DigitalTree.

Για εμάς, η συνεργασία με την Digital Tree από την πρώτη στιγμή αποτέλεσε φυσική εξέλιξη, λόγω της απόλυτης ταύτισης των οργανισμών μας μέσω του κοινού μας digital χαρακτήρα και κουλτούρας, αλλά και της κοινής δέσμευσής μας για υπεύθυνη διαφήμιση. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που το δίκτυο των Digital Billboards μας εντάσσεται στο δυναμικό της Digital Tree. Συνεπώς, η Digital Tree έχει την αποκλειστικότητα και αναλαμβάνει πλήρως το εμπορικό κομμάτι των premium οθονών μας. Αυτό, στην πράξη, θα μας βοηθήσει να επικεντρωθούμε στους δύο βασικούς μας πυλώνες: αφενός, στο να προσφέρουμε στους marketers της Κύπρου, λύσεις εξωτερικής διαφήμισης πιο σύγχρονες, πιο μοντέρνες και πιο υπεύθυνες· αφετέρου, να βάλουμε το δικό μας λιθαράκι για να κάνουμε την Κύπρο λίγο πιο πράσινη από ότι ήταν χθες.Είναι, αν θέλετε, ένα ανοιχτό κάλεσμα προς τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ στην Κύπρο το οποίο ευελπιστούμε ότι θα αγκαλιαστεί”, δήλωσε ο Σωτήρης Καροτσάκης, ιδρυτής και CVO της Treedia.

Loader