Fun Facts: Η Digital TV σε αριθμούς (Part 2)

Ενάμιση μήνα μετά μετά το λανσάρισμα του πρώτου, διαδικτυακού τηλεοπτικού καναλιού στη ζωή μας, του Digital, του νέου τολμηρού εγχείρηματος του Ομίλου μαςορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία τηλεθέασης επιβεβαιώνουν το κενό που ήρθε για να καλύψει και υποδεικνύουν ταυτόχρονα τη δυναμική που υπάρχει ανάμεσα σε ηλικιακές ομάδες που θα ανέμενε κανείς πως δεν θα’ ταν και τόσο… digital.

Με μεγάλο αριθμό νέων εκπομπών, με καθημερινή και σχεδόν συνεχή ροή προγράμματος, και κυρίως, με τη φρεσκάδα και τη μεγαλύτερη ελευθερία που παρέχει μία ολοκληρωμένη ψηφιακή τηλεόραση συγκριτικά με τα πιο παραδοσιακά Μέσα, το Digital απευθύνεται τόσο στο ευρύ κοινό όσο και σε τηλεθεατές με ειδικά ενδιαφέροντα.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τα διαθέσιμα στοιχεία τηλεθέασης που έχουμε στα χέρια μας από τις πρώτες πενήντα περίπου μέρες, προκύπτουν τα ακόλουθα ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Υπενθυμίζεται πως τα διαθέσιμα data για μια διαδικτυακή τηλεόραση επιτρέπουν μεγάλη εμβάθυνση στο προφίλ και τις καθημερινές συνήθειες των χρηστών.

1) Οι digital πενηντάρηδες: Θα ανέμενε κανείς πως κάτι τέτοιο ίσως και να μην ίσχυε για μια διαδικτυακή τηλεόραση, η ηλικιακή ομάδα μεταξύ 55 - 64 έχει ωστόσο αρκετά μεγάλο ποσοστό τηλεθέασης στο DIGITAL. Για ορισμένα shows όπως το Digital News και το Super Monday είναι μάλιστα η ηλικιακή ομάδα με τα ψηλότερα ποσοστά! Καιρός λοιπόν να καταρρίψουμε ακόμη ένα στερεότυπο!

2) Mobile First: To κινητό τηλέφωνο είναι το μέσο που προτιμούν οι περισσότεροι χρήστες καθώς προηγείται με διαφορά από το desktop και το mobile (περίπου 80% mobile, 14% desktop και 6,48% tablet

Λογικό; Λογικότατο.

3) Η πολιτική φαίνεται να μας αφορά ευτυχώς όλους, αφού η εκπομπή "Παρασκήνιο", με τον Παναγιώτη Τσαγγάρη, όπου φιλοξενούνται άτομα από τον ευρύτερο πολιτικό χώρο, έχει ηλικιακό range και την παρακολουθούν άτομα από 18 ετών μέχρι 65+. Το στερεότυπο που θέλει τους νέους να μην βλέπουν καθόλου πολιτικές εκπομπές, φαίνεται λοιπόν να μην ισχύει, καθώς ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό που ανήκει στις ηλικίες 25-34 έχει συντονιστεί με την εκπομπή "Παρασκήνιο". Επιπλέον, το  σεξιστικό στερεότυπο που θέλει τις γυναίκες να μην παρακολουθούν πολιτικές εκπομπές καταρρίπτεται, αφού το 47.28% που βλέπουν το "Παρασκήνιο" είναι γένους θηλυκού.

4) Αξιοσημείωτο ποσοστό γυναικών έχει συντονιστεί και με την αθλητική εκπομπή Super Monday. 

Μαζί με Νεκτάριο Αλεξάνδρου, Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς, Βόρη Καραγιάννη και Μάριο Βατυλιώτη, στην εκπομπή Super Monday αναλύεται το κυπριακό αλλά και ξένα πρωταθλήματα.

Παρουσιάζει ο Θωμάς Φραντζής και ο Στέλιος Αναστασίου.

Πάρε μια γεύση: