Το Facebook προσπαθεί να “μιμηθεί” το TikTok με νέα reels

Το Facebook προσπαθεί να “μιμηθεί” το TikTok με νέα reels

«Τα Reels είναι η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη μορφή περιεχομένου μας», δηλώνει ο Zuckerberg

Μια νέα αλλαγή είδαμε στο Facebook η οποία θα κυκλοφορήσει σε 150 χώρες μέσα στο επόμενο διάστημα.

Πρόκειται για μικρής διάρκειας βίντεο Reels τα οποία θα έχουν πολλές νέες δυνατότητες. Κάτι αντίστοιχο με το Tik Tok. Η κατακόρυφη μείωση της αγοραίας αξίας της Meta, έχει ως αποτέλεσμα την άμεση δράση του Zuckerberg.

Διάβασε Επίσης: Η μεγάλη αλλαγή που θα δούμε στα Βραβεία Όσκαρ 2022 

Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας αναφέρει πως τα Reels είναι η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη μορφή περιεχομένου της Meta, αναγνωρίζοντας το TikTok ως έναν τρομερό ανταγωνιστή.

Διάβασε Επίσης: Henn na Hotel: Το πρώτο ξενοδοχείο στον κόσμο με ρομπότ προσωπικό και bot δεινοσαύρων 

O Mark Zuckerberg, δηλώνει: «Τα Reels είναι ήδη η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη μορφή περιεχομένου μας με διαφορά και σήμερα το κάνουμε διαθέσιμο σε όλους στο Facebook παγκοσμίως. Θέλουμε το Facebook Reels να είναι το καλύτερο μέρος για τους δημιουργούς να συνδεθούν με την κοινότητά τους και να βγάλουν τα προς το ζην, επομένως λανσάρουμε επίσης νέα εργαλεία δημιουργίας εσόδων».

 

Πηγή

 

Πηγή φωτογραφίας

Loader