Φύλακας γκαλερί βαριόταν και ζωγράφισε πάνω σε πολύτιμο πίνακα

Φύλακας γκαλερί βαριόταν και ζωγράφισε πάνω σε πολύτιμο πίνακα

Βρήκε τρόπο να σκοτώσει τη βαρεμάρα του

Τρόπο να “σκοτώσει” τη βαρεμάρα του βρήκε φύλακας γκαλερί ζωγραφίζοντας πάνω σε έναν πολύτιμο πίνακα.

Ο πολύτιμος “avant-garde” πίνακας “Three Figures”, της Anna Leporskaya (1934) βανδαλίστηκε από έναν φρουρό, γιατί βαριόταν κατά τη διάρκεια της βάρδιας του σε γκαλερί στη Ρωσία. Ο φρουρός αποφάσισε να ζωγραφίσει με ένα στυλό μάτια πάνω στα αδειανά πρόσωπα των μορφών.

Αν και ήταν η πρώτη μέρα του άνδρα στη δουλειά,  στην έκθεση τέχνης που στέγαζε το Προεδρικό Κέντρο «Μπόρις Γέλτσιν» στο Εκατερίνμπουγκ, φαίνεται να μην το πολυσκέφτηκε. Ο “έξυπνος” φρουρός χρησιμοποιώντας ένα μπλε στυλό κατέστρεψε τον πίνακα αξίας 1,3 εκατομμυρίων δολαρίων.

Διάβασε Επίσης: Οι Γάλλοι τιμούν τον Νίκο Αλιάγα με ένα αφιέρωμα με σκηνές από το Μεσολόγγι και την Σταμνά

Ο διευθυντής του Κέντρου Γέλτσιν δεν κατονόμασε τον άνδρα, αλλά ανέφερε ότι εργαζόταν σε μια ιδιωτική εταιρεία φύλαξης η οποία τον απέλυσε.

«Τα κίνητρα του δράστη παραμένουν άγνωστα, αλλά η διοίκηση πιστεύει πως οφείλεται σε έλλειψη διανοητικής διαύγειας», είπε η συντηρήτρια της έκθεσης, Anna Reshetkina, προσθέτοντας πως ο πίνακας βανδαλίστηκε με ένα στυλό του Κέντρου Γέλτσιν. 

«Το μελάνι έχει εισχωρήσει ελαφρώς στο στρώμα του πίνακα, επειδή το λευκό που χρησιμοποιήθηκε στα πρόσωπα δεν καλύφθηκε με βερνίκι», έγραψε ο Ivan Petrov στο Art Newspaper που αποκάλυψε την υπόθεση. «Ευτυχώς ο βάνδαλος ζωγράφισε με στυλό χωρίς μεγάλη πίεση»

Ωστόσο, την καταστροφή του πίνακα διαπίστωσαν δύο επισκέπτες και αμέσως ενημέρωσαν ένα υπάλληλο της γκαλερί. Το έργο απομακρύνθηκε από την έκθεση και επεστράφη στην κρατική γκαλερί Tretyakov που είχε δανείσει τον πίνακα. Ειδικοί εκτιμούν πως η αποκατάστασή του θα κοστίσει περίπου 4.600 δολάρια. 

Διάβασε Επίσης: “Nope”: Το teaser της ταινίας δίνει μια γεύση από αυτό που θα παρακολουθήσουμε

Ο δράστης είναι αντιμέτωπος με πρόστιμο και ποινή φυλάκισης τριών μηνών. Μετά το συμβάν το Κέντρο Γέλτσιν τοποθέτησε προστατευτικά καλύμματα στα υπόλοιπα έργα της έκθεσης. 

Πηγή

Πηγή φωτογραφίας

Loader