To «hello literally everyone» πρέπει να διδάσκεται σε σχολές marketing
Μία μέρα μετά, αναρωτιόμαστε γιατί δεν έγινε ακόμα
Πέφτει χθες το facebook και τα αδέλφια του. Περνάει μία ώρα, περνάνε δύο ώρες. Το παγκόσμιο αποσυντονίζεται, πέφτει η μετοχή στο χρηματιστήριο, οι εταιρείες στην έκτη ώρα που το facebook είναι κάτω, ήδη αρχίζουν να μετρούν τις οικονομικές τους απώλειες.
Με instagram, what's up και facebook κάτω, ξεμυτίζει το twitter, που έχει άλλο κοινό που συνηθίζει να σνομπάρει τους χρήστες της αγίας τριάδας.
Κι εκεί που όλοι τρόλαραν για χρόνια το Twitter ότι δεν... τουιτάρει, πετάγεται και γράφει "Hello literally everyone".
Το αστείο είναι ότι όντως, με τις τρεις διάσημες εφαρμογές να μην λειτουργούν, ακόμα κι εκείνοι που είχαν να χρησιμοποιήσουν το Twitter για χρόνια, είχαν ήδη ξεθάψει τους κωδικούς τους.
Και μετά το tweet του... Twitter, το οποίο είδε ο μισός πλανήτης, εταιρείες παγκοσμίως γνωστές βρήκαν παράθυρο ανοιχτό και είχαν τις marketing αντένες τους σηκωμένες και ανταποκρίθηκαν.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ:
Έπεσε το Facebook και νιώσαμε λίγο 2003
Οι κομμουνιστές μας έκλεψαν τους σέρβερ και άλλα 11 ξεκαρδιστικά tweets για το #facebookdown
10 μαμάτες αναρτήσεις στο Twitter για το κρασάρισμα του Facebook
Πάμε να δούμε μερικές από αυτές: