To «hello literally everyone» πρέπει να διδάσκεται σε σχολές marketing

To «hello literally everyone» πρέπει να διδάσκεται σε σχολές marketing

Μία μέρα μετά, αναρωτιόμαστε γιατί δεν έγινε ακόμα

Οι μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο ανταποκρίθηκαν σε ένα Ηello συμπεριλαμβανομένων των What's up και Instagram (και του Peppa Pig)

Πέφτει χθες το facebook και τα αδέλφια του. Περνάει μία ώρα, περνάνε δύο ώρες. Το παγκόσμιο αποσυντονίζεται, πέφτει η μετοχή στο χρηματιστήριο, οι εταιρείες στην έκτη ώρα που το facebook είναι κάτω, ήδη αρχίζουν να μετρούν τις οικονομικές τους απώλειες. 

Με instagram, what's up και facebook κάτω, ξεμυτίζει το twitter, που έχει άλλο κοινό που συνηθίζει να σνομπάρει τους χρήστες της αγίας τριάδας. 

Κι εκεί που όλοι τρόλαραν για χρόνια το Twitter ότι δεν... τουιτάρει, πετάγεται και γράφει "Hello literally everyone". 345

Το αστείο είναι ότι όντως, με τις τρεις διάσημες εφαρμογές να μην λειτουργούν, ακόμα κι εκείνοι που είχαν να χρησιμοποιήσουν το Twitter για χρόνια, είχαν ήδη ξεθάψει τους κωδικούς τους. 

Και μετά το tweet του... Twitter, το οποίο είδε ο μισός πλανήτης, εταιρείες παγκοσμίως γνωστές βρήκαν παράθυρο ανοιχτό και είχαν τις marketing αντένες τους σηκωμένες και ανταποκρίθηκαν.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ: 

Έπεσε το Facebook και νιώσαμε λίγο 2003

Οι κομμουνιστές μας έκλεψαν τους σέρβερ και άλλα 11 ξεκαρδιστικά tweets για το #facebookdown

10 μαμάτες αναρτήσεις στο Twitter για το κρασάρισμα του Facebook

 

Πάμε να δούμε μερικές από αυτές:  4563452434563455645345234345345345345634563434341

 

Loader