To “Stranger Things” δεν κατάφερε να ξεπεράσει το “Squid Game”

To “Stranger Things” δεν κατάφερε να ξεπεράσει το “Squid Game”

To Netflix υπολογίζει τα στατιστικά με βάση τις ώρες προβολής κατά τις πρώτες 28 μέρες

Τώρα που πέρασαν οι 28 μέρες μετά την πρεμιέρα του δεύτερου μέρους της τέταρτης σεζόν του “Stranger Things” είναι επίσημο ότι η σεζόν δεν κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ του “Squid Game”, που έγινε η πιο δημοφιλής σειρά στην ιστορία του Netflix.

Η πλατφόρμα υπολογίζει τα στατιστικά με βάση τις ώρες προβολής κατά τις πρώτες 28 ημέρες που είναι διαθέσιμος ένας τίτλος. Στην περίπτωση της τμηματοποιημένης κυκλοφορίας της σεζόν 4 “Stranger Things”, οι προβολές του πρώτου μέρους τις 28 ημέρες μετά την πρώτη του εμφάνιση συνδυάστηκαν με τις προβολές του δεύτερου μέρους μετά από 28 ημέρες.

Το πρώτο μέρος αποτελείται από επτά επεισόδια που έκαναν το ντεμπούτο τους στις 27 Μαΐου, ενώ το δεύτερο μέρος αποτελείται από δύο επεισόδια που έκαναν το ντεμπούτο τους την 1η Ιουλίου.

Τελικά, η σεζόν 4 του “Stranger Things” ολοκλήρωσε την προβολή της με 1,4 δισεκατομμύρια ώρες προβολών, σε σύγκριση με το “Squid Game” που συγκέντρωσε 1,7 δισεκατομμύρια ώρες προβολών. Ο χρόνος εκτέλεσης και των δύο σειρών: Το “Squid Game” διαρκεί περίπου 8 ώρες συνολικά, ενώ η σεζόν 4 του “Stranger Things” διαρκεί περίπου 13 ώρες. Ωστόσο το πλεονέκτημα των 5 ωρών της επιστημονικής φαντασίας των αδελφών Duffer δεν ήταν αρκετό για να ξεπεράσει το νοτιοκορεάτικο δράμα του Hwang Dong-hyuk.

Με 57,7 εκατομμύρια ώρες παρακολούθησης, η σεζόν 4 του “Stranger Things” κατέλαβε τη δεύτερη θέση στο Top 10 του Netflix κατά τη διάρκεια της εβδομάδας 25-31 Ιουλίου. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα η τέταρτη σεζόν του “Virgin River”, η οποία προβλήθηκε για 87,9 εκατομμύρια ώρες την πρώτη πλήρη εβδομάδα που ήταν διαθέσιμη.

Αυτή ήταν επίσης η πρώτη εβδομάδα από το ντεμπούτο του δεύτερου μέρου του “Stranger Things 4” που δεν βρίσκονταν στο Top 10 όλες οι προηγούμενες σεζόν της σειράς. Συγκεκριμένα, στην όγδοη θέση βρέθηε η σεζόν 3 με 21,4 εκατομμύρια ώρες προβολής και στη 10η θέση η σεζόν 2 με 20,2 εκατομμύρια ώρες, ενώ η 1η σεζόν βρέθηκε εκτός Top 10.

 

Πηγή

 

Φωτογραφία

Loader