Τι είναι το overbooking από αεροπορικές εταιρείες - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Οι παγίδες και τα δικαιώματά σας ως επιβάτης
Ο στόχος είναι να καλύψουν τις πιθανές ακυρώσεις ή απουσίες επιβατών. Ωστόσο, όταν όλοι οι επιβάτες εμφανιστούν για την πτήση, μπορεί να προκύψουν προβλήματα, με κάποιους να μένουν εκτός αεροπλάνου. Σε τέτοιες περιπτώσεις, οι επιβάτες έχουν δικαίωμα σε αποζημίωση, επανακράτηση σε άλλη πτήση, φιλοξενία και άλλες παροχές.
Οι επιβάτες που βρίσκονται αντιμέτωποι με την υπερκράτηση, συχνά αγνοούν τα δικαιώματά τους και διστάζουν να τα διεκδικήσουν. Είναι σημαντικό να γνωρίζουν ότι η νομοθεσία στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και σε άλλες περιοχές του κόσμου, παρέχει προστασία στους επιβάτες σε τέτοιες περιπτώσεις. Αν βρεθείτε σε αυτή την κατάσταση, αξίζει να διαπραγματευτείτε την καλύτερη δυνατή λύση, που μπορεί να περιλαμβάνει οικονομική αποζημίωση ή άλλες προνομιακές υπηρεσίες.
Για να αποφύγετε την ταλαιπωρία από υπερκράτηση, καλό είναι να φτάνετε νωρίς στο αεροδρόμιο και να κάνετε check-in όσο το δυνατόν νωρίτερα. Αν και η υπερκράτηση είναι μια τακτική που βοηθά τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν τα κενά καθίσματα και τις οικονομικές απώλειες, για τον επιβάτη μπορεί να αποτελέσει πηγή μεγάλης αναστάτωσης. Η ενημέρωση και η προετοιμασία είναι τα κλειδιά για να διαχειριστείτε καλύτερα μια τέτοια κατάσταση.