Τι γίνεται με τη συμμετοχή της Ολλανδίας στον επόμενο Διαγωνισμό της Γιουροβίζιον;

Τι γίνεται με τη συμμετοχή της Ολλανδίας στον επόμενο Διαγωνισμό της Γιουροβίζιον;

Η επίσημη ανακοίνωση της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης της χώρας

Ο εθνικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας της Ολλανδίας, AVROTROS, δημοσίευσε σήμερα ανακοίνωση σχετικά με το θεσμό του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision και στον απόηχο των δυσάρεστων εξελίξεων που έλαβαν χώρα στη φετινή διοργάνωση στο Μάλμε της Σουηδίας.

Θα περιμένει να δει τις θεσμικές αλλαγές που θα κάνει η EBU, θέλοντας καλλιτέχνες και μουσική να βρίσκονται ξανά στο επίκεντρο του διαγωνισμού. Αυτή τη στιγμή ο AVROTROS δηλώνει ότι εξετάζεται η συμμετοχή του το 2025 στην Ελβετία.

 

 

Τις τελευταίες εβδομάδες συνέβησαν πολλά στα παρασκήνια του AVROTROS μετά την απογοητευτική έκβαση του Διαγωνισμού Τραγουδιού για τις Κάτω Χώρες. Σε αυτό το άρθρο, θέλουμε να μοιραστούμε ό,τι μπορούμε, αλλά ζητάμε επίσης κατανόηση του γεγονότος ότι δεν μπορούν να δημοσιοποιηθούν τα πάντα (ακόμα).

Ο αποκλεισμός του Joost Klein

Η έρευνα για το περιστατικό μετά την εμφάνιση του Joost Klein στον 2ο ημιτελικό εκκρεμεί ακόμη από τη Σουηδική Εισαγγελία. Κατά τη διάρκεια αυτής της έρευνας, δυστυχώς δεν μπορούμε να αναφερθούμε στις λεπτομέρειες, τις συνθήκες και τον χειρισμό αυτού του περιστατικού, επειδή αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει την έρευνα. Μπορούμε να πούμε ότι με βάση τις πληροφορίες που είχαμε τότε και έχουμε τώρα, εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι ο αποκλεισμός ήταν περιττός και δυσανάλογος.

Η έρευνα της EBU

Ο AVROTROS, όπως και άλλες συμμετέχουσες χώρες, έχει λάβει αίτημα από την EBU να συνεργαστεί σε μια έρευνα. Αποφασίσαμε να συνεργαστούμε, με τις απαραίτητες επιφυλάξεις. O AVROTROS πιστεύει ότι απαιτείται μια ευρύτερη, βαθύτερη και πραγματικά ανεξάρτητη έρευνα για την αντιμετώπιση δομικών προβλημάτων.

Όχι μόνο η οργάνωση στο Μάλμε και η EBU, αλλά και ο ρόλος και η εντολή της Ομάδας Αναφοράς (η επιτροπή των εξουσιοδοτημένων συμμετεχουσών χωρών), οι κανόνες/διαδικασίες και οι δυνατότητες προσφυγής σε περίπτωση καταγγελιών και η αυξημένη πίεση στους καλλιτέχνες και τις αντιπροσωπείες ενόψει και κατά τη διάρκεια του Διαγωνισμού Τραγουδιού θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο έρευνας από αναγνωρισμένο και ανεξάρτητο ερευνητικό οργανισμό.

Το μέλλον

Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision δημιουργήθηκε για να συνδέσει χώρες και λαούς μέσω της μουσικής και να ενθαρρύνει την αμοιβαία αδελφοσύνη. Αυτό θα πρέπει να είναι το σημείο εκκίνησης για τους διοργανωτές και όλες τις συμμετέχουσες χώρες.

Μέχρι οAVROTROS να βεβαιωθεί ότι θα γίνουν δομικές προσαρμογές στους καλλιτέχνες και ότι το μουσικό τους μήνυμα θα είναι ξανά στο επίκεντρο, θα διατηρήσουμε τη συμμετοχή στο Διαγωνισμό Τραγουδιού υπό εξέταση.

 

Πηγή: AVROTROS

Loader