Η γλυκιά ιστορία των παγωτών Παπαφίλιππου

Η γλυκιά ιστορία των παγωτών Παπαφίλιππου

Ο Εύρος Παπαδόπουλος, group marketing manager του P&P Ice Cream Group, μοιράζεται μαζί μας πώς είναι να δουλεύει για μια εταιρεία που έχει ως στόχο να κάνει τον κόσμο χαρούμενο

Τα παγωτά Παπαφιλίππου -ειδικά για τους κατοίκους της Λευκωσίας- είναι συνυφασμένα με τα παιδικά μας χρόνια. Το ίδιο και το PAPAFiLiPOU Luna Park στη Μακεδονίτισσα. Ο Εύρος Παπαδόπουλος, group marketing manager του P&P Ice Cream Group, εξηγεί γιατί η κυπριακή εταιρεία καταφέρνει να ξεχωρίζει εδώ και 57 χρόνια, αλλά και γιατί ήταν επιβεβλημένη η πρόσφατη αλλαγή στο design των οικογενειακών συσκευασιών των αγαπημένων μας παγωτών. Μια ιστορική στιγμή, όπως την αποκαλεί, που φέρνει ακόμη πιο κοντά τις νέες γενιές καταναλωτών με τα κυπριακά παγωτά, φτιαγμένα πάντα με τα πιο αγνά υλικά.






Πώς είναι η καθημερινότητα του group marketing manager του P&P Ice Cream Group; Ατελείωτη; 

Ενδιαφέρουσα! Με πολλά και διάφορα, αναλόγως εποχής. Η χειμερινή περίοδος είναι κυρίως περίοδος αξιολογήσεων, προγραμματισμού και προετοιμασίας για τη σεζόν. Την καλοκαιρινή περίοδο γίνεται η υλοποίηση όσων έχουν προγραμματιστεί. Όλα αυτά αφορούν τα παραγόμενα προϊόντα όπως τα παγωτά PAPAFiLiPOU, τα παγάκια N-ice και τον φρεσκο-στυμμένο κατεψυγμένο χυμό λεμονιού PAPAFiLiPOU. Πέραν από αυτά, στον Όμιλο υπάγονται τα δύο PAPAFiLiPOU Luna Park σε Μακεδονίτισσα και Λατσιά, το La Patisserie Panayiotis και η νέα προσθήκη, το PAPAFiLiPOU ice cream bar, στο εμπορικό κέντρο Neo Plaza. Το κάθε ένα από αυτά έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες και απαιτήσεις, με στόχο να προσφέρουν ποιοτική ψυχαγωγία στους καταναλωτές που τα εμπιστεύονται χρόνια τώρα.

Τι σε έκανε να απαντήσεις θετικά και να αναλάβεις αυτή τη θέση πριν από 4 χρόνια; 

Το όραμα των δύο οικογενειών της εταιρείας, που είναι να συνεχίσουν αυτό που ξεκίνησαν οι ιδρυτές της πριν από 57 χρόνια και να πάρουν την εταιρεία στο επόμενο επίπεδο.  

pagwta

Αυτό που είχες κατά νου όταν ανέλαβες ως group marketing manager του P&P Ice Cream Group, θεωρείς πως το κατάφερες; 

Θεωρώ σε μεγάλο βαθμό πως ναι, με τη βοήθεια της ομάδας επιλεγμένων συνεργατών του τμήματος marketing. Και αυτό ήταν να βγει προς τα έξω μια φρέσκια εικόνα της ιστορικής αυτής εταιρείας μέσω της ριζικής αλλαγής στην επικοινωνία, την ανανέωση της εικόνας των προϊόντων καθώς και την προσθήκη νέων, σε στενή συνεργασία με το τμήμα R&D, πάντα με γνώμονα τις ανάγκες των καταναλωτών. Χωρίς αυτά να σημαίνουν ότι δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. 

Σε αυτή τη διαδρομή, τι σε βοήθησε περισσότερο, η δική σου πολυετή εμπειρία ή η ίδια η φήμη που έχουν τα παγωτά PAPAFiLiPOU; 

Και τα δύο. Έχοντας εργαστεί με διεθνούς εμβέλειας brands και εταιρείες στην Κύπρο και το εξωτερικό, οι εμπειρίες που έχω αποκομίσει βοηθούν στην υλοποίηση των στόχων. Από την άλλη είναι και η αληθινή αγάπη που έχουν οι πολλοί πιστοί καταναλωτές των παγωτών PAPAFiLiPOU, που στην αναφορά και μόνο του ονόματος, ένα γλυκό χαμόγελο σχηματίζεται στα χείλη τους. 

Ποιο είναι για σένα το «μυστικό» μάρκετινγκ των παγωτών Παπαφιλίππου, που έχουν καταφέρει να καθιερωθούν στην κυπριακή αγορά από το 1965; 

Αναμφίβολα η κορυφαία ποιότητα τους. Και το «μυστικό» είναι τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή τους. Φρέσκο κυπριακό γάλα, φρέσκια κυπριακή κρέμα γάλακτος, φρέσκα αυγά, ώριμα φρέσκα φρούτα και τα αγνότερα υλικά από όλο τον κόσμο. 

pagwta 1

Τα παγωτά Παπαφιλίππου, χωρίς υπερβολή, κάνουν πρωταθλητισμό εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Θεωρείς όμως ότι ήταν αναγκαίο να γυρίσουν σελίδα, ανανεώνοντας τις οικογενειακές συσκευασίες τους;

Λαμβάνοντας και αξιολογώντας τα μηνύματα από τους καταναλωτές στην Κύπρο αλλά και από το εξωτερικό, η αλλαγή ήταν επιβεβλημένη. Σχεδιαστικά οι οικογενειακές μας συσκευασίες των 850ml ολοκλήρωσαν τον κύκλο τους και ήταν ώρα για ανανέωση. Ένα project στο οποίο συνεργάστηκαν αρμονικά πολλά τμήματα της εταιρείας τα τελευταία τρία χρόνια για να ολοκληρωθεί. Για εμάς η ανανέωση αυτή είναι μια ιστορική στιγμή γιατί έρχεται μετά από πολλά χρόνια και με αυτή ερχόμαστε πιο κοντά στις νέες γενιές καταναλωτών.

Πώς αισθάνεσαι που είσαι μέλος μια μεγάλης οικογένειας που έχει ως σκοπό να κάνει τους ανθρώπους ευτυχισμένους; 

Χαρά και ικανοποίηση, αλλά και ευθύνη για ανταπόδοση αυτής της πολύχρονης εμπιστοσύνης.

Όταν κάποιος βρίσκεται στην κορυφή εδώ και χρόνια, όπως τα παγωτά PAPAFiLiPOU, τι πιστεύεις ότι είναι αυτό που του απομένει να κάνει;

Να συνεχίσει με τον ίδιο ζήλο για να παραμείνει στην κορυφή. Να λαμβάνει τα μηνύματα των καιρών και να εξελίσσεται. Για παράδειγμα τα παγωτά PAPAFiLiPOU λάνσαραν πρώτα τη σειρά παγωτών χωρίς ζάχαρη με βιολογική στέβια και παρήγαν πρώτα σε όλη την Ευρώπη παγωτό χωρίς λακτόζη! Πρόσφατα λάνσαραν το παγωτό Sea Salt Caramel, το πρώτο κυπριακό αλμυρό / γλυκό παγωτό. Επίσης για να ικανοποιήσουμε τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών παράγουμε 45 διαφορετικές γεύσεις παγωτών στις κατηγορίες γάλακτος, sherbet, sorbet, παγωτό γιαούρτι και παγωτά με στέβια.

Διάβασε ακόμη: Οικογενειακές Συσκευασίες Παγωτά PAPAFiLiPOU: Νέα Εικόνα! Νέα Εποχή!

 

 

Loader