Οι Πέγκυ Σπινέλη και Μιχάλης Χριστοδούλου μάς μιλάνε για την... επόμενη κίνηση 

Οι Πέγκυ Σπινέλη και Μιχάλης Χριστοδούλου μάς μιλάνε για την... επόμενη κίνηση 

Την δική τους αλλά και αυτή που είδαμε να προβάλλεται μέσα από την πρόσφατη καμπάνια της Τράπεζας Κύπρου. 

Από τους δημοσιογράφους Πέγκυ Σπινέλη και Μιχάλη Χριστοδούλου ζητήθηκε να παραστούν στα γυρίσματα της διαφημιστικής καμπάνιας “Σε κάθε επόμενη κίνηση” της Τράπεζας Κύπρου.

Η καθημερινή παρουσία των δύο δημοσιογράφων στο σετ, οι συνεντεύξεις που πήραν από τους συμμετέχοντες και η παρουσίαση του όλου πρότζεκτ μέσα από τα προσωπικά τους social media. Όλα με στόχο την "επόμενη κίνηση" που έκαναν στην ζωή και την καριέρα τους οι επαγγελματίες που φιλοξενήθηκαν στην εν λόγω καμπάνια. 


Γράφει η Μαρία Κωνσταντίνου 


Ποιά ήταν η εμπλοκή σας ως δημοσιογράφοι στην πρόσφατη καμπάνια της Τράπεζας Κύπρου; 

Πέγκυ: Η Τράπεζα Κύπρου ζήτησε από τον Μιχάλη και εμένα να παραστούμε στα γυρίσματα της διαφημιστική της καμπάνιας “Σε κάθε επόμενη κίνηση”. Μαζί με την ομάδα παραγωγής και το συνεργείο είχαμε καθημερινή παρουσία στα γυρίσματα της καμπάνιας, πήραμε συνεντεύξεις από τους συμμετέχοντες και παρουσιάσαμε τα όσα μηνύματα ήθελε να δώσει η καμπάνια, συνδυάζοντας την κάλυψη με αντίστοιχες συνεντεύξεις ανθρώπων που έκαναν την πρώτη κίνηση και ξεχώρισαν. Μιχάλης: Κύριος σκοπός της συμμετοχής μας ήταν να παρουσιάσουμε μαζί με την Πέγκυ τo παρασκήνιο των τριήμερων γυρισμάτων των νέων διαφημιστικών σποτ της Τράπεζας Κύπρου. Συγκεκριμένα, να εμπλακούμε σε αυτά, να δούμε τι γίνεται πίσω από τις κάμερες, να μιλήσουμε με τον κόσμο εκεί και να τα καλύψουμε με τον δικό μας τρόπο μέσα από τα προσωπικά μας social media. Παράλληλα, μας ζητήθηκε να πάρουμε συνέντευξη από τρεις διαφορετικούς ανθρώπους που ήδη έκαναν την δική τους επόμενη κίνηση στη ζωή και την καριέρα τους αποτελώντας σήμερα πρότυπο για τους υπόλοιπους. Μία επόμενη κίνηση που τους έφερε σήμερα να διατηρούν την δική τους επιτυχημένη επιχείρηση.  

Τι ήταν αυτό που σας παρακίνησε να λάβετε μέρος στην καμπάνια αυτή; 

Π: Υπήρξα πολύ περίεργη και ήθελα να μάθω πρώτη ποιο θα ήταν το διάδοχο slogan του πολύ επιτυχημένου “Σκέψου το γίνεται” και δεν θα σου κρύψω πως το concept πίσω από το νέο slogan, το βρήκα πάρα πολύ ενδιαφέρον και relatable. Λαμβάνει υπόψη τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει κάποιος που επιθυμεί να κάνει την επόμενη κίνηση στην μετά-οικονομικής κρίσης και παγκόσμιας υγειονομικής πανδημίας εποχή. Επιπλέον, είμαι φύση και θέση περίεργο πλάσμα και, ως εκ τούτου, το να παρακολουθήσω -πόσω μάλλον να καλύψω δημοσιογραφικά- μια διαφημιστική παραγωγή τόσο μεγάλων προδιαγραφών, ήταν για εμένα ένα extra κίνητρο. 

Μ: Μόλις άκουσα το νέο σλόγκαν της Τράπεζας Κύπρου “Σε κάθε επόμενη κίνηση” δεν σας κρύβω ότι ενθουσιάστηκα. Τι είναι αυτό που αναζητούμε όλοι σχεδόν σήμερα; Εκείνη την στιγμή της επόμενης κίνησης που θα μας φέρει στο νέο στάδιο της ζωής μας, της καριέρας μας, της καθημερινότητάς μας. Ταυτίστηκα αμέσως με το σλόγκαν. Ταυτόχρονα όμως χάρηκα που θα είχα την ευκαιρία από τη μία να βρεθώ στα γυρίσματα μίας τόσο μεγάλης καμπάνιας και παραγωγής και από την άλλη θα έπαιρνα συνέντευξη από τρεις πολύ ενδιαφέρουσες προσωπικότητες που τυγχάνει μάλιστα να γνωρίζω προσωπικά μέσα από τη δουλειά μου όλα αυτά τα χρόνια. Αυτοί οι τρεις άνθρωποι, ο Λευτέρης Μοχιανάκης (Anama Concept), η κυρία Νίκη Αγαθοκλέους (Γλυκά της Νίκης) και η Χρύσα Γρηγορίου (Floricienta Iuvenalis) έχουν τον σεβασμό και τον θαυμασμό μου. 1

Ποια ήταν η διαδικασία που ακολουθήθηκε όταν φτάσατε στα γυρίσματα; Ποιος ήταν ο δικός σας ρόλος; 

Π: Τα γυρίσματα διήρκησαν τρεις ημέρες. Κάθε πρωί, συναντιόμασταν πολύ νωρίς στο location. Επισκεφτήκαμε το Φράγμα Γερμασόγειας, την Κυπερούντα ενώ το γύρισμα της τρίτης ημέρας έγινε στην Λευκωσία. Μιλούσαμε με την παραγωγή για να μας briefάρουν αναφορικά με το συγκεκριμένο γύρισμα, τους πρωταγωνιστές, τον ρόλο τους και τον τρόπο με τον οποίο σκηνοθετικά θα έπρεπε να αποδοθούν τα μηνύματα της καμπάνιας. Ακολούθως, αφού κινηματογραφούσαμε μέρος των γυρισμάτων και περιγράφαμε τι γίνεται στο set, συνεχίζαμε για τις συνεντεύξεις επαγγελματιών που έκαναν τις δικές τους επόμενες κινήσεις. 

Μ: Καταρχήν είχαμε από προηγουμένως ένα μπούσουλα, μία καθοδήγηση ως προς τα κείμενα. Μελετούσαμε τα κείμενα κάθε φορά πριν από το γύρισμα με την Πέγκυ, αυτοσχεδιάζαμε, τα προσαρμόζαμε σε εμάς και ξεκινούσαμε. Ο ρόλος μας ήταν αυτός του ανθρώπου που θα έβγαζε προς τα έξω το παρασκήνιο και θα βοηθούσε τον θεατή να μάθει, να βιώσει και να κατανοήσει την φιλοσοφία της νέας καμπάνιας της Τράπεζας Κύπρου. 

Τι εμπειρίες αποκομίσατε από όλο αυτό τόσο σε σχέση με την διαδικασία όσο και με τον κόσμο που γνωρίσατε; 

Π: Θέλω να σου πω πως μου έκανε εξαιρετικά θετική εντύπωση η οργάνωση και η καλή διάθεση όλων των εμπλεκόμενων στην διαφήμιση. Πρώτη φορά ένα τόσο πολυπληθές crew ήταν τόσο ευχάριστο στη συνεργασία και καλοδιάθετο. Επίσης θέλω με μεγάλο θαυμασμό να αναφέρω πως το πρόγραμμα, ήταν πρόγραμμα. Δεν παρεκκλίναμε του προγράμματος γεγονός πολύ σημαντικό για ένα χρονοφοβικό πλάσμα σαν εμένα. Πέραν τούτου έχοντας παρακολουθήσει τα γυρίσματα, έχοντας δει το script, έχοντας πάρει μέρος στην προετοιμασία και έχοντας δει τη διαφήμιση που μεταδόθηκε, θέλω να σου πω πως είμαι πολύ περήφανη για τη δουλειά που έκαναν όλοι οι επαγγελματίες που έλαβαν μέρος. Από τον σκηνοθέτη και τον διευθυντή φωτογραφίας, μέχρι τον αθλητή και το κοριτσάκι που φαίνεται αλλά και εκείνο που ντούμπλαρε το πρώτο, όλοι είχαν πέρα από επαγγελματισμό, εξαιρετική διάθεση. Υπήρξε υποδειγματική ομάδα. Επίσης πέρα από τα γυρίσματα της καμπάνιας, υπήρξε πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία η επίσκεψη των συνεντευξιαζόμενων στους χώρους όπου εργάζονται και η συζήτηση γύρω από την πορεία τους, τα πρώτα βήματα και τα μελλοντικά τους σχέδια.  

Μ: Εντυπωσιάστηκα με την οργάνωση της ομάδας παραγωγής στα γυρίσματα. Ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων άψογα οργανωμένοι πραγματικά. Πάνω απ’ όλα όμως σαν άνθρωπο με κέρδισε η ευγένεια όλων των παιδιών της παραγωγής της Semio Productions αλλά και η συνεργασία με την PR Partners που είχε την οργανωτική επιμέλεια. Εκείνο όμως που δεν θα ξεχάσω και με συγκινεί ήταν ο τρόπος που χειρίστηκαν από την παραγωγή την συμμετοχή ενός 8χρονου κοριτσιού. Ήταν αξιομνημόνευτη. Η δε οικογένεια της εκεί μαζί της, πηγή έμπνευσης για όλους μας. Χάρηκα και συγκινήθηκα που συνάντησα ξανά την παλιά συνάδελφο και φίλη Χρύσα Γρηγορίου που τόσο αγαπώ αλλά και την κυρία Νίκη που έχω μιλήσει μαζί της στο πλαίσιο της δουλειάς μου και όχι μόνο πάρα πολλές φορές. Με τον Λευτέρη είχα μιλήσει τηλεφωνικά θυμάμαι πριν πολλά χρόνια όταν είχε δημιουργήσει για πρώτη φορά το Anama και προσπαθούσε να το προωθήσει. Να που ήρθαν έτσι τα πράγματα που ανταμώσαμε στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας που εκείνος πλέον έχει πετύχει πολλά.  

 

Γιατί είναι σημαντικές οι “επόμενες κινήσεις των ανθρώπων”; 

Π: Αν μείνεις στάσιμος, καταδικάζεις τον εαυτό σου να έχεις το ίδιο μέλλον που είχαν και οι δεινόσαυροι, αυτό της εξαφάνισης. Δεν μπορείς να επιβιώσεις αν δεν κινείσαι, δεν εξελίσσεσαι αν δεν αξιοποιείς τις ευκαιρίες, δεν γίνεσαι καλύτερος αν ενστερνίζεσαι τις αλλαγές, για να δημιουργήσεις όσα επιθυμείς, ονειρεύεσαι ή προσδοκείς. Μ: Η επόμενη κίνηση ανανεώνει. Στοιχείο λυτρωτικό. Εκείνη η στιγμή που αφήνεις πίσω το παλιό και προχωράς στο καινούργιο είναι ό,τι πιο σπουδαίο μπορείς να κάνεις στη ζωή σου. Κι αν το κάνεις και δεν πετύχει σημασία έχει ότι το έπραξες. Θαυμάζω τους ανθρώπους που τολμούν να ρισκάρουν. Αφήνουν καμιά φορά τη βόλεψη τους για να ακολουθήσουν το όνειρό τους. Κάθε επόμενη κίνηση είναι και ένα βήμα προς τη συμφιλίωση με τον εαυτό μας. Κάνουμε εκείνο που θέλει η ψυχή μας.   456

Εσείς ποια θεωρείτε την πιο νευραλγική κίνηση της ζωής σας; 

Π: Πάντοτε την επόμενη. 

Μ: Έχω αφήσει κι εγώ δουλειές με πολλά λεφτά που με έκαναν δυστυχισμένο για μία επόμενη κίνηση. Ίσως η πιο νευραλγική να ήταν εκείνη η στιγμή που άφησα την σιγουριά ενός πολύ καλού μισθού για να καταπιαστώ με κάτι που αγαπώ και να εργαστώ ως freelancer για ένα χρόνο. 

Ποια είναι η δική σας επόμενη κίνηση αυτή τη στιγμή; 

Π: Δημιούργησα το δικό μου studio και πλέον επίσημα αναλαμβάνω την επικοινωνία και το digital marketing εταιρειών. Η δημιουργία του concept και η υλοποίησή του με content που προωθεί το brand και το αναδεικνύει, είναι αυτό που με κάνει να νιώθω δημιουργική, γιατί οι προκλήσεις, οι περιορισμοί, τα deadlines με προκαλούν να γίνομαι καλύτερη, πιο ευφάνταστη και εφευρετική κάθε φορά. 

Μ: Να καταφέρω να αφήσω πίσω μου το παλιό και να προχωρήσω στο καινούργιο. Πάντα το καινούργιο φέρνει αισιοδοξία κι αυτήν προσδοκώ πλέον στη ζωή μου. 

Loader