Ελληνική Τράπεζα: Στρατηγικός στόχος ο ψηφιακός μετασχηματισμός

Ελληνική Τράπεζα: Στρατηγικός στόχος ο ψηφιακός μετασχηματισμός

Η χρήση των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας αυξήθηκε πέραν του 30%

Τους τελευταίους μήνες, λόγω και της πανδημίας, η ψηφιακή τραπεζική κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος έναντι των παραδοσιακών τραπεζικών εργασιών και υποδομών. Οι πελάτες των τραπεζών εγκαταλείπουν σιγά-σιγά το κατάστημα, δείχνοντας προτίμηση στα ψηφιακά κανάλια για τη διενέργεια των συναλλαγών τους και απολαμβάνοντας τα πλεονεκτήματα που έχει να προσφέρει η τεχνολογία.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Ελληνικής Τράπεζας, η οποία κατάφερε να επιτύχει την επιχειρησιακή της συνέχεια, λειτουργώντας με μειωμένο αριθμό καταστημάτων.

Η στρατηγική στόχευση της Ελληνικής Τράπεζας στον ψηφιακό μετασχηματισμό τα τελευταία χρόνια, αποδείχθηκε κομβικής σημασίας εν μέσω κρίσης, επιτρέποντας στην Τράπεζα να πρωτοπορήσει. Η Ελληνική Τράπεζα έγινε η πρώτη Τράπεζα στην Κύπρο που έδωσε τη δυνατότητα στους πελάτες της να εγγραφούν στα ψηφιακά της κανάλια, εύκολα και γρήγορα. Συμπληρώνοντας μια απλή ηλεκτρονική φόρμα, οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν στο Online Banking και να αποκτήσουν πρόσβαση στους προσωπικούς λογαριασμούς και τις κάρτες τους μέσω του Hellenic Bank Web Banking και Mobile App. Επιπρόσθετα, με ένα απλό τηλεφώνημα στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών, οι πελάτες μπορούν πλέον να αποκτήσουν χρεωστική κάρτα από την άνεση του σπιτιού τους χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν κάποιο κατάστημα. 

Ως αποτέλεσμα των διευκολύνσεων που παρείχε η Τράπεζα για χρήση των ψηφιακών καναλιών της, περισσότερες από 6.500 εγγραφές έγιναν μέσα σε διάστημα ενός μήνα, ενώ εκδόθηκαν πέραν των 20.000 χρεωστικών καρτών τους τελευταίους μήνες, αριθμοί που βεβαιώνουν τη μετακίνηση των πελατών προς το e-banking. 

Ολοένα και περισσότεροι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας απολαμβάνουν πλέον τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν οι ψηφιακές συναλλαγές, αλλά και την αυτοεξυπηρέτηση μέσω των ATMs,πραγματοποιώντας διάφορες συναλλαγές πέραν της συνηθισμένης ανάληψης μετρητών. Μεταξύ άλλων, οι πελάτες μπορούν να καταθέτουν μετρητά και επιταγές, καθώς και να τυπώνουν σύντομες καταστάσεις ό,τι ώρα τους βολεύει. Ενδεικτικά, τους τελευταίους δύο μήνες σημειώθηκε αύξηση 17% στις καταθέσεις στα ΑΤΜs της Ελληνικής Τράπεζας. Το ευρύ δίκτυο ATMs νέας γενιάς της Τράπεζας καλύπτει το 85% των τραπεζικών συναλλαγών, παρέχοντας εξυπηρέτηση 24/7. 

Όπως υπογράμμισε ο CEO της Ελληνικής Τράπεζας, Ιωάννης Μάτσης, η επέκταση της ηλεκτρονικής πελατειακής βάσης της Τράπεζας κατά τη διάρκεια της κρίσης ήταν αξιοσημείωτη. Η εγγραφή στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας καθώς και η χρήση τους παρουσίασαν σημαντική αύξηση, λόγω της ανάγκης για διεκπεραίωση καθημερινών συναλλαγών και αγορών αγαθών εξ αποστάσεως. «Συγκεκριμένα, σε σχέση με την περσινή περίοδο, η χρήση των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας αυξήθηκε πέραν του 30%» ανέδειξε ο κ. Μάτσης.

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της τεχνολογίας για την εξυπηρέτηση των πελατών της, η Ελληνική Τράπεζα επιταχύνει τις διαδικασίες της για ψηφιακό μετασχηματισμό, δηλώνοντας δυναμικά παρούσα σε μια εποχή που η τεχνολογία αλλάζει άρδην επιχειρηματικές, κρατικές και κοινωνικές δομές. Με στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, εξετάζει διαρκώς λύσεις πέραν των παραδοσιακών τραπεζικών υπηρεσιών και καναλιών διάθεσης των προϊόντων, πραγματοποιώντας αποφασιστικά βήματα προς τη μετεξέλιξη του digital banking.

Η προσήλωση της Τράπεζας στον ψηφιακό μετασχηματισμό αφορά, επίσης, τις προσπάθειές της για εξορθολογισμό και βελτίωση της απόδοσης των καταστημάτων της. Μεσοπρόθεσμος στόχος είναι η ριζική αναβάθμιση και ο εκμοντερνισμός τόσο του δικτύου, όσο και των ίδιων των καταστημάτων στα πρότυπα σύγχρονων τραπεζικών πρακτικών του εξωτερικού. Η αναβάθμιση αυτή εξετάζεται να γίνει με την εφαρμογή ενός συστήματος αυτοεξυπηρέτησης προηγμένης τεχνολογίας, ώστε οι πελάτες να γλυτώνουν χρόνο, κόπο αλλά και χρήματα. 

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός για την Ελληνική Τράπεζα δεν αποτελεί επιλογή, αλλά μία επιτακτική ανάγκη που βρίσκεται διαρκώς σε εξέλιξη, προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες ευελιξία, άμεση πρόσβαση και έλεγχο των οικονομικών τους και ασφάλεια.

Loader