Ζήσαμε την πρώτη μέρα του Φεστιβάλ Φέγγαρος και μεταφέρουμε εντυπώσεις

Το γραφικό χωριουδάκι του Κάτω Δρυ μεταμορφώθηκε σε μία μεγάλη μουσική σκηνή

Το μουσικό φεστιβάλ Φέγγαρος ξεκίνησε χθες 28 Ιουλίου και θα συνεχιστεί μέχρι και το Σάββατο 30 Ιουλίου με έδρα του το πανέμορφο και γραφικό χωριό της επαρχίας Λάρνακας τον Κάτω Δρυ. Η φετινή χρονιά είναι ιδιαίτερη για τον Φέγγαρο αφού συμπληρώνει δέκα χρόνια ζωής και δημιουργίας. Μία διοργάνωση που δημιούργησε νέα δεδομένα στον τομέα των φεστιβάλ στην Κύπρο που μέσα σε μόλις μία δεκαετία καθιερώθηκε ως ένα από σημαντικά μουσικά events της Μεσογείου.

Ξεκινήσαμε οδικώς από Λευκωσία λίγο πριν τις επτά το απόγευμα με προορισμό τον Κάτω Δρυ. Φτάνοντας μετά από περίπου 40 λεπτά είδαμε μπήκαμε άμεσα στο φεστιβαλικό κλίμα του Φέγγαρου. Οι φίλοι του φεστιβάλ άρχισε σιγά σιγά να καταφθάνει.

Ένα μικρό χωριουδάκι, σχεδόν ξεχασμένο τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου ζωντανεύει και ξεχειλίζει ζωντάνια, φωνές, μουσικές και τραγούδια και τρεις ολόκληρες ημέρες. Το χωριό είναι πανέμορφο, με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική. Τα στενά δρομάκια γεμίζουν ζωή, όλα τα μαγαζιά του χωριού είναι ανοικτά ενώ κατά κάποιο τρόπο νιώσαμε ότι βρισκόμασταν για κάποια στιγμή σε ένα ελληνικό νησί.

Πήγαμε για ποτό. Οι παγωμένες μπίρες και τα κοκτέιλ περνούσαν από χέρι σε χέρι. Πήραμε το δικό μας ποτήρι «Φέγγαρος» και δοκιμάσαμε ένα δροσερό κοκτέιλ με gin που οι διοργανωτές έδωσαν το όνομα της Avant Garde που είναι και φέτος ο χορηγός επικοινωνίας του φεστιβάλ. Με τα ποτά μας ανά χείρας περιφερόμαστε στον χώρο, βρίσκουμε φίλους και γνωστούς, ακούμε μελωδίες από τις πρόβες ενώ το τοπίο γίνεται μαγευτικό με το φως του ήλιου να πέφτει σιγά σιγά και να ανάβουν τα φώτα.

Ο χώρος φωτίζεται, οι διάφορες εικαστικές δημιουργίες μας εντυπωσιάζουν και γίνονται χώρος για selfies και stories. Μεγάλες παρέες βρίσκονται εδώ από πιο νωρίς και θα διανυκτερεύσουν όλο το τριήμερο στο κάμπινγκ του φεστιβάλ ενώ λίγο μετά τις εννέα αρχίζει ο κόσμος να συρρέει σε παρέες. Ο Κάτω Δρύς γεμίζει ζωή και νέους ανθρώπους. Σιγά σιγά αρχίζει το συναυλιακό κομμάτι του φεστιβάλ. Το vibe του χωριού είναι φανταστικό. Είχαμε καιρό να βιώσουμε κάτι τέτοιο. Πορευόμαστε στη μεγάλη σκηνή του φεστιβάλ όπου εμφανίστηκαν και ξεσήκωσαν το κοινό οι The Ladderman οι οποίοι αντικατέστησαν τους Balothizer, Barking Cats με BillyD, ΣαιΣ και πολύ άλλοι.

Η πρώτη μέρα ήταν μόνο η αρχή ενός παραμυθένιου φεστιβάλ. Σήμερα, Παρασκευή ανυπομονούμε για την Μαρίνα Σάττι που θα εμφανιστεί στο Field Stage ενώ το Σάββατο θα είναι το μεγάλο πάρτι και η ολοκλήρωση του φετιβάλ. Θα τα πούμε εκεί!