Το νέο ντοκιμαντέρ που έρχεται από το Netflix για τα σκάνδαλα της εταιρείας Abercrombie & Fitch

Το νέο ντοκιμαντέρ που έρχεται από το Netflix για τα σκάνδαλα της εταιρείας Abercrombie & Fitch

Η εταιρεία κατηγορήθηκε για διακρίσεις σε βάρος μαύρων, Λατίνων, Ασιατών και υπαλλήλων της

Ένα νέο ντοκιμαντέρ αναμένεται να προσθέσει το Netflix στις 19 Απριλίου στην πλατφόρμα του, το οποίο παρουσιάζει την άνοδο, τα σκάνδαλα και την πτώση της μάρκας ρούχων Abercrombie & Fitch.

Το ντοκιμαντέρ του Netflix θα μάς δείξει την πορεία της Abercrombie & Fitch στα τέλη των 90’s και στις αρχές του 2000, αλλά και το πώς η εταιρεία οδηγήθηκε στον κοινωνικό αποκλεισμό. Ο τίτλος του ντοκιμαντέρ είναι «White Hot: The Rise and Fall of Abercrombie & Fitch» και ρίχνει φως στα διάφορα σκάνδαλα που τάραξαν την μάρκα ξεκινώντας από το 2004 που κατηγορήθηκε για διακρίσεις σε βάρος μαύρων, Λατίνων, Ασιατών και υπαλλήλων της. Επιπλέον, θα δούμε τη μαρτυρία μιας μουσουλμάνας γυναίκας, στην οποία οι υπεύθυνοι της εταιρείας αρνήθηκαν θέση εργασίας λόγω του ότι φορούσε μαντήλα. Ενώ όπως αναφέρει δημοσιογράφος που δίνει συνέντευξη στο πλαίσιο του ντοκιμαντέρ: «Δεν επινόησαν τις διακρίσεις και τις κοινωνικές διαφορές, απλώς τις συσσώρευσαν».

Διάβασε Επίσης: Machinal: Η παράσταση που δίνει πνοή στις διάφορες όψεις μιας γυναίκας

Όπως μαθαίνουμε η εταιρεία φαίνεται να δρούσε με βάση την καλή εμφάνιση των υπαλλήλων. Αυτό, εξάλλου, ισχυρίζεται και ένας υπάλληλος λέγοντας ότι η εταιρεία είχε ένα εγχειρίδιο που όριζε τα φυσικά χαρακτηριστικά που έπρεπε να έχουν οι εργαζόμενοι για να προσληφθούν. «Η στρατολόγηση ανθρώπων με καλή εμφάνιση» ήταν επιταγή.

Η απάντηση της εταιρείας

Η απάντηση της εταιρείας δεν άργησε να έρθει μέσω των social media, δηλώνοντας ότι το ντοκιμαντέρ καλύπτει «μια εποχή που έλαβε χώρα υπό προηγούμενη ηγεσία. Ενώ τα προβληματικά στοιχεία εκείνης της εποχής έχουν ήδη αποτελέσει αντικείμενο ευρείας και έγκυρης κριτικής όλα αυτά τα χρόνια, θέλουμε να είμαστε ξεκάθαροι ότι είναι ενέργειες, συμπεριφορές και αποφάσεις που δεν θα επιτρέπονταν ούτε θα ανέχονταν η εταιρεία τώρα».

Διάβασε Επίσης: Squid Game: Ο δημιουργός ετοιμάζει ταινία πιο βίαιη από τη σειρά 

Σημειώνεται ότι κατά τα 90’s, όταν CEO της εταιρείας ήταν ο Mike Jeffries, η A&F ήταν γνωστή για τις διαφημίσεις της με έντονα σεξουαλικά υπονοούμενα. Επίσης, o φωτογράφος της εταιρείας, Bruce Weber, ο οποίος φωτογράφιζε καταλόγους και topless άνδρες μοντέλα στα καταστήματα, κατηγορήθηκε από 15 μοντέλα ότι τους επέβαλε να είναι γυμνά χωρίς προφανή λόγο,αλλά επίσης και για καταναγκαστική σεξουαλική συμπεριφορά. Η εταιρεία βασιζόταν στην εξωτερική εμφάνιση των υπαλλήλων της με αποτέλεσματα οι περισσότεροι που προσλάμβανε να είχαν σώματα με προδιαγραφές μοντέλου και μυώδεις σωματότυπους. Ενώ όταν το 2014 ο Jeffries παραιτήθηκε από CEO, η εταιρεία άλλαξε τη στρατηγική της. Σήμερα στη θέση του CEO βρίσκεται η Fran Horowitz από το 2017. 

Bρείτε μας στο Instagram

Πηγή

Πηγή φωτογραφίας: trailer netflix

Loader