Ο έρωτας περνά από το στομάχι, αλλά όχι από τα εστιατόρια
Ο Άγιος Βαλεντίνος φέτος έμεινε σπίτι
Οι Ελληνες, παρά την κρίση και οικονομική δυστοκία, επέλεξαν να εκφράσουν το έρωτά τους, κάνοντας το τραπέζι στο ταίρι τους.
Σύμφωνα με το δείκτη «Mastercard Love Index», ο οποίος προκύπτει από την ανάλυση δεδομένων των συναλλαγών με πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες, η έξοδος για φαγητό παραμένει στην κορυφή της λίστας δώρων των Ελλήνων για την ημέρα των ερωτευμένων, με τον αριθμό των συναλλαγών σε εστιατόρια να έχει αυξηθεί κατά 639% τα τελευταία τρία χρόνια και τη συνολική δαπάνη να αγγίζει το +135%.
Oσον αφορά στις δαπάνες για λουλούδια, αυτές αυξήθηκαν κατά 342% από το 2016, την ώρα που ο αριθμός των συναλλαγών έφτασε το 544%, ενώ τα ποσά που δαπανούνται για κοσμήματα, ακολούθησαν, επίσης, ανοδική πορεία (27%).
Παρότι οι “συναισθηματικές” αγορές έχουν αυξηθεί κατά 6% από το 2016, πέρυσι καταγράφηκε μία σημαντική επιστροφή στα ψώνια της τελευταίας στιγμής, με την πλειοψηφία (30%) των αγορών για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου να γίνονται ανήμερα της γιορτής των ερωτευμένων.
Στην Ελλάδα, ωστόσο, οι καταναλωτές είναι περισσότερο προνοητικοί, καθώς οι περισσότερες αγορές, που σχετίζονται με την επίμαχη γιορτή, γίνονται στις 11 Φεβρουαρίου (30%), επισημαίνεται χαρακτηριστικά. Οσο για τους λάτρεις της τελευταίας στιγμής, αυτοί απολαμβάνουν την ταχύτητα, την ευκολία και τις επιλογές που προσφέρουν οι ηλεκτρονικές αγορές, για να εξασφαλίσουν ότι οι αγαπημένοι τους δεν θα είναι απογοητευμένοι την πιο ρομαντική ημέρα του έτους, με τον αριθμό των ηλεκτρονικών συναλλαγών να έχει αυξηθεί στην Ελλάδα κατά 48% στην τριετία.
Στο μεταξύ, μεγάλη άνθηση γνωρίζουν στη χώρα μας οι ανέπαφες συναλλαγές. Πιο αναλυτικά, η αξία τους εκτινάχθηκε κατά 3662% από το 2016, ενώ το μερίδιό τους σημείωσε αύξηση κατά 7080% την ίδια περίοδο (2% το 2016 έναντι 11% το 2018).
Τι έγινε στην Κύπρο; Αντίστοιχη έρευνα δεν είχαμε την τύχη να δούμε, αλλά το deliveryman.com.cy, η online πλατφόρμα παραγγελίας φαγητού, έχει κάτι να μας πει επί τούτου!
Σύμφωνα λοιπόν με τα Αγιοβαλεντινίστικα στατιστικά του Deliveryman:
Το μέγεθος της κάθε παραγγελίας ήταν 4 φορές μεγαλύτερο από το μέσο όρο, καθώς οι ερωτευμένοι προτίμησαν να παραγγείλουν γεναιόδωρες ποσότητες.
Νικητές του Αγίου Βαλεντίνου αναδείχθηκαν τα εστιατόρια με Κινέζικη / Ιαπωνική κουζίνα, τύπου Akakiko –
Οι περισσότερες παραγγελίες έγιναν κατά τις 8 το βράδυ.
Συμπέρασμα: Μπορεί αρκετοί ερωτευμένοι να έμειναν σπίτι, ωστόσο δεν έχασαν χρόνο μαγειρεύοντας! Αντιθέτως, παρήγγειλαν τα κινέζικα / γιαπωνέζικα τους κατά τις 8 το βράδυ, γέμισαν το τραπέζι και με το παραπάνω, δείπνησαν και… κάπου εδώ σταματούν τα στατιστικά από το Deliveryman.