Ποιος είναι ο υπεύθυνος της Google στην Κύπρο;

Ποιος είναι ο υπεύθυνος της Google στην Κύπρο;

Μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του Country Manager την ερχόμενη Πέμπτη στην Αθήνα

Ποιος είναι ο υπεύθυνος της Google στην Κύπρο;

O Γρηγόρης Ζαριφόπουλος ανέλαβε το καλοκαίρι του 2015 την ευθύνη ως Country Manager της Google για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Την εποχή της επιλογής του ήταν ήδη ένα από τα υψηλόβαθμα στελέχη της καθώς είχε πίσω του μια σημαντική προϋπηρεσία. Ο ίδιος εντάχθηκε στο δυναμικό τηςτο 2012, και προωθούσε τις λύσεις της Google σε επιχειρήσεις από τους κλάδους του Τουρισμού, των Τηλεπικοινωνιών, του Λιανικού Εμπορίου, των Καταναλωτικών Προϊόντων, και του κλάδου των ΜΜΕ & Ψυχαγωγίας. Σήμερα, στον τομέα ευθύνης του ως υψηλόβαθμου περιφερειακού στελέχους είναι και η Βουλγαρία.

Πριν ενταχθεί στο δυναμικό της Google, ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος κατείχε τη θέση του Γενικού Διευθυντή της Gap για την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Κροατία. Πριν την Gap εργάστηκε για την IKEA Ελλάδας, την εταιρεία συμβούλων McKinsey & Company στο Λονδίνο και στην Αθήνα, καθώς και για τη Seagate Technology.

Ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος είναι κάτοχος πτυχίου Μηχανολογίας από το Imperial College-University of London, μεταπτυχιακού από το Stanford University και MBA από το Kellogg School of Management-Northwestern University.

Την ερχόμενη Πέμπτη 24 Ιανουαρίου το απόγευμα (ώρα προσέλευσης 18.00) στο beFinnovative στο Μοσχάτο της Αθήνας πολίτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον Γρηγόρη Ζαριφόπουλο.

Όπως διαβάζουμε στη σχετική ανακοίνωση: «Σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Βουλγαρία, ο επικεφαλής της Google στην περιοχή της Νοτιανατολικής Ευρώπης ανοίγει τα χαρτιά του και θα αναλύσει την στρατηγική του τεχνολικού κολοσσού.

Ανάμεσα σε άλλα θα φωτιστούν και ορισμένα πολύ κρίσιμα ερώτηματα:

  • Πως μια πολυεθνική όπως η Google συνεισφέρει στην τοπική οικονομία;
  • Ποιες πρωτοβουλίες παίρνει για την υποστήριξη των Ελληνικών startups;
  • Πως έχει αλλάξει το τοπίο της διαφήμισης τα τελευταία 5 χρόνια στην χώρα μας, μετά από μια παρατεταμένη περίοδο κρίσης;
  • Πως αντιμετωπίζει η Google το αυξημένο ενδιαφέρον των χρηστών για το data privacy;
Loader