Στρατηγική συνεργασία PrimeTel & Telefonica για την προστασία των επιχειρήσεων από επιθέσεις DDoS

Στρατηγική συνεργασία PrimeTel & Telefonica για την προστασία των επιχειρήσεων από επιθέσεις DDoS

H PrimeTel παρέχει ασπίδα προστασίας στις επιχειρήσεις με τη νέα υπηρεσία DDoS Protection σε συνεργασία με την Telefónica.

Στρατηγική συνεργασία PrimeTel & Telefonica  για την προστασία των επιχειρήσεων από επιθέσεις DDoS

Η PrimeTel διευρύνει τις στρατηγικές της συνεργασίες, αυτή τη φορά με την Telxius–Telefónica, ενός εκ των κορυφαίων τηλεπικοινωνιακών ομίλων διεθνώς με ισχυρή εμπειρία σε παγκόσμια δίκτυα και δρομολόγηση κίνησης που επιτρέπει την παροχή μιας ολοκληρωμένης λύσης ενάντια στις επιθέσεις DDoS.

Η νέα συνεργασία επιτρέπει στην PrimeTel να εισαγάγει στην Κυπριακή αγορά, μια λύση που ανιχνεύει και αντιμετωπίζει τις επιθέσεις, πρωτού φτάσουν στο δίκτυο της επιχείρησης, διατηρώντας υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, μέσω της πλήρους προστασίας από πολλαπλές ψηφιακές ευπάθειες και απειλές.

Ο όγκος, το μέγεθος, ο τύπος και η πολυπλοκότητα των επιθέσεων DDoS έχουν αυξηθεί σημαντικά και οι παραδοσιακές στρατηγικές ασφαλείας υπερασπίζονται μόνο περιμετρικά τις εταιρικές επικοινωνίες και δεν επαρκούν για την προστασία του δικτύου ενός οργανισμού. Οι επιχειρήσεις διατρέχουν υψηλότερο κίνδυνο απο ποτέ, σε ότι αφορά τις οικονομικές απώλεις από μια κακόβουλη επίθεση και τη ζημία που μπορεί να προκαλέσει στη φήμη τους. Απαιτείται ένας έμπειρος συνεργάτης, ο οποίος θα μπορεί να παρέχει σε μια επιχείρησή ισχυρή προστασία από κάθε είδους διαδικτυακή επίθεση.

Μια παραβίαση του κυβερνοχώρου μπορεί να συμβεί σε επιχειρήσεις από πολλούς και διαφορετικούς τομείς (χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, ηλεκτρονικό εμπόριο, κυβερνητικά ιδρύματα, εταιρείες λιανικής πώλησης κ.α.) καθώς όλοι είναι ευάλωτοι σε επιθέσεις άρνησης παροχής υπηρεσιών (DDos), όταν οι λειτουργίες τους βασίζονται στο Διαδίκτυο. Η ασφάλεια των δικτύων είναι πλέον ζωτικής σημασίας και οι υπηρεσίες DDoS Protection από την PrimeTel, παρέχουν πλήρη προστασία και αντιμετώπιση των επιθέσεων, απαραίτητες για την επιχειρηματική ευημερία.

Η υπηρεσία προσαρμόζεται στον προϋπολογισμό της επιχείρησης και δεν απαιτεί αρχικό κόστος επένδυσης (CAPEX), ενώ η υποστήριξη γίνεται από το παγκόσμιο δίκτυο της Telefónica Group 24x7. Η ροή της διαδικτυακής κίνησης της επιχείρησης, συλλέγεται και ενημερώνονται τα πρότυπα κυκλοφορίας στα οποία βασίζονται οι συναγερμοί ανίχνευσης. Η υπηρεσία, είναι σε θέση να εντοπίσει και να διαχωρίσει την κακόβουλη από τη νόμιμη κίνηση, μέσω παγκόσμιων κέντρων καθαρισμού (scrubbing). Η κακόβουλη κίνηση απορρίπτεται ενώ η νόμιμη μεταφέρεται ξανά στο δίκτυό της επιχείρησης.

Στα πλεονεκτήματα της υπηρεσία DDoS Protection από την PrimeTel, συγκαταλλέγονται η αξιοπιστία και η διαφάνεια, ο διαχωρισμός της κακόβουλης από τη νόμιμη κίνηση, η ιδιωτικότητα των δεδομένων, η δυνατότητα προσαρμογής της λύσης στις ανάγκες της επιχείρησης και η άμεση πρόσβαση σε δεδομένα και στατιστικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο.

Loader