Ξαναζωντανεύει τις μνήμες το Παντοπουλείο Λεμεσού

Ξαναζωντανεύει τις μνήμες το Παντοπουλείο Λεμεσού

Η Δημοτική Αγορά πρόκειται να ανοίξει τις πύλες της τον Δεκέμβριο του 2019

Ξαναζωντανεύει τις μνήμες το Παντοπουλείο Λεμεσού

Της Αριάνας Χαριλάου

Τους παλιούς καλούς καιρούς θα θυμίζει το γνωστό σε όλους τους Λεμεσιανούς, «Παντοπουλείο» ή αλλιώς η Δημοτική Αγορά, αφού πρόκειται να «ξανανοίξει» τις πύλες της σε λιγότερο από ένα χρόνο και να ξαναζωντανέψει τις μνήμες όλων.

Τοποθετημένο στην καρδιά της συμπρωτεύουσας, στην πλατεία Σαριπόλου, η Δημοτική Αγορά πρόκειται να αλλάξει εντελώς την περιοχή, αφού σύμφωνα με την Τζοάννα Κυριάκου, Marketing Executive του ομίλου Prosperity Group που ανέλαβε την Δημοτική Αγορά, εκτός από την επιλογή για την αγορά των φρέσκων προϊόντων, θα υπάρχει και μεγάλη επιλογή από χώρους φαγητού από όλο τον κόσμο.

Μιλώντας στο Impossible Works, η κ. Κυριάκου, σημείωσε πως η ανανεωμένη μοντέρνα και πρωτοποριακή Δημοτική Αγορά που πρόκειται να ανοίξει τις πύλες της περί τα τέλη του έτους, πρόκειται να παντρέψει την ιστορία με την σύγχρονη ζωή. «Θα ακολουθήσουμε την ιστορία της Δημοτικής Αγοράς, η οποία υπάρχει 100 χρονιά στην συγκεκριμένη περιοχή, αναδιαμορφώνοντας το χώρο», είπε, αναφέροντας παράλληλα πως δεν θα υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην Κύπρο.

Παραδοσιακά προιόντα και μικροί επενδυτές

Η Δημοτική Αγορά θα περιλαμβάνει μικρά καταστήματα φαγητού (street food), καφετέριες, λαχαναγορά, κρεοπωλείο, ιχθυοπωλείο, φούρνο, αλλά και διάφορά καταστήματα λιανικής πώλησης. Η Αγορά θα συμπεριλαμβάνει και έναν διαφορετικά διαμορφωμένο μεγάλο χώρο για παιδιά, στον οποίο θα έχουν τη δυνατότητα οι γονείς να αφήνουν εκεί τα παιδιά τους και να τα παρακολουθούν με application. Στον παιχνιδότοπο αυτό, δεν θα υπάρχουν τα συνηθισμένα παιχνίδια, αλλά πιο εξειδικευμένα. Στην Δημοτική Αγορά θα υπάρχουν παραδοσιακά φρέσκα προϊόντα και είδη λιανικής τέχνης.

Μέχρι αυτή τη στιγμή, το ενδιαφέρον των επενδυτών είναι τεράστιο, τόνισε η κ. Κυριάκου, ενώ μέχρι τα τέλη Μαρτίου η διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί, ενώ παράλληλα εξέφρασε την ικανοποίησή της. Σημείωσε ωστόσο, πως στην ανανεωμένη Αγορά δεν θα συμμετέχουν επιχειρήσεις τύπου franchise, αλλά μικροί επενδυτές. «Δεν θέλουμε να υπάρχουν μεγάλες εταιρείες μέσα στην Αγορά, αλλά καταστήματα μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, όπου οι ντόπιοι αλλά και οι τουρίστες θα έχουν την ευκαιρία να βρίσκουν φρέσκα προϊόντα αλλά και να δοκιμάζουν ξεχωριστές γεύσεις», ανέφερε, τονίζοντας πως ο στόχος δεν είναι ο ανταγωνισμός με κανέναν, ειδικότερα με τα μαγαζιά που γειτονεύουν με την Αγορά. «Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε ένα χώρο, ο οποίος να καλύπτει όλο το εύρος των επιχειρήσεων, αλλά και τις ανάγκες των επισκεπτών μας», είπε.

Ενθουσιασμός από τους Λεμεσιανούς

Ερωτηθείσα πως βλέπουν οι Λεμεσιανοί την όλη εξέλιξη και αναδιαμόρφωση της Αγοράς, η κ. Κυριάκου είπε πως οι πολίτες της συμπρωτεύουσας ενθουσιάστηκαν όταν έμαθαν ότι το Παντωπουλείο θα λειτουργήσει κάτω από αυτή τη μορφή, ενώ παράλληλά έχουν δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για να την επισκεφτούν. «Ειδικότερα τα άτομα της τρίτης ηλικίας που έχουν μνήμες από την Αγορά, έχουν την ανάγκη να την επισκεφτούν έστω και για τελευταία φορά. Το γεγονός αυτό, ήταν κάτι που με συγκίνησε και οφείλω να ομολογήσω ότι δεν περίμενα τόσο μεγάλη ανταπόκριση και ευαισθητοποίηση από τον κόσμο. το προσμένουν με ανυπομονησία», ανέφερε.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η συνεργασία της Κοινοπραξίας εταιρειών Alexandrou Corporate Services, AR Consulting και Prosperity Group που ανέλαβε την ενιαία διαχείριση της Α΄ Δημοτικής Αγοράς με τον Δήμο Λεμεσού είναι εξαιρετική και όπως σημείωσε η κ. Κυριάκου, χωρίς τη βοήθεια του Δήμου δεν θα μπορούσαμε να πραγματοποιήσουμε το όραμα όλων όσων έζησαν από κοντά το Παντοπουλείο της «πάρε-δώσε» εποχής.

Loader