Η Adidas τα πήγε καλύτερα από την Nike ενόψει του Μουντιάλ 2018
Η Adidas κέρδισε τη μάχη της φανέλας για το Μουντιάλ του 2018. Μετά την ολοκλήρωση των προκριματικών, η γερμανική εταιρεία έχει εξασφαλίσει τις εμφανίσεις 11 εκ των 32 ομάδων, με τη Nike να έχει 10.
Αν και η τελευταία είχε μια προσθήκη της τελευταίας στιγμής στο ρόστερ της όταν η Αυστραλία κέρδισε την Ονδούρα, πολλές μεγάλες ομάδες που φορούν Nike – ανάμεσά τους η Χιλή, η Ολλανδία και οι ΗΠΑ – δεν κατάφεραν να προκριθούν. Η Νέα Ζηλανδία, μία ακόμη ομάδα της Nike, έχασε την τελευταία θέση των προκριματικών από το Περού.
Η μάχη της φανέλας είναι πολύ σημαντική για Nike και την Adidas, που μαζί πούλησαν σχεδόν 5 δισ. δολάρια ποδοσφαιρικού εξοπλισμού το 2016. Αν και το 2017 είναι μια πιο ήσυχη χρονιά, χωρίς Μουντιάλ ή Euro, τα καταστήματα στοκάρουν από τώρα ποδοσφαιρικές φανέλες εν όψει του Μουντιάλ της Ρωσίας.
Η New Balance και η Umbro σπονσοράρουν από δύο ομάδες, και οι Errea Sport, Hummel International Sport & Leisure, Uhlsport και Romai Sports από μία – ωστόσο δεν έχουν όλες επιβεβαιώσει ότι τα τρέχοντα συμβόλαιά τους καλύπτουν και το επερχόμενο Μουντιάλ.
Στη Βραζιλία η Adidas είχε την τύχη να δει και τις δύο ομάδες του τελικού να φοράνε δικές της εμφανίσεις. Φέτος σε τέσσερις από τις πέντε μεγαλύτερες λίγκες της Ευρώπης οι πρωταθλήτριες φορούσαν Adidas, όπως και οι νικήτριες του Champion's League και του Europa League.