Ανατροπή στη φετινή λίστα του Forbes

Ανατροπή στη φετινή λίστα του Forbes

Η Νike εκθρονίζει τον Louis Vuitton

Ανατροπή στη φετινή λίστα του Forbes

Όπως είναι γνωστό, ο διάσημος οίκος Louis Vuitton είναι συνώνυμος με την πολυτέλεια και προϊόντα που κοστίζουν εκατοντάδες ή και χιλιάδες δολάρια ενώ την ίδια ώρα θεωρείται ένα από τα εμπορικότερα σήματα παγκοσμίως με μεγάλη οικονομική ισχύ και τεράστια κέρδη. Όμως στην πιο πρόσφατη λίστα του Forbes για τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο (στην κατηγορία Αpparel) , o LV χάνει για φέτος την πρωτιά από ένα brand αθλητικών ρούχων και streetwear.

H Νike κατάφερε να κατατάσσεται φέτος υψηλότερα από τον Louis Vuitton και βρίσκεται 18η στη λίστα όλων των brands και πρώτη στην κατηγορία της. Ο LV έρχεται δεύτερος, αλλά ως προς την ανάλυση του οικονομικού σκέλους, η διαφορά τους κρίνεται σημαντική.

Η Nike αποτιμάται σε 27,5 δισεκ $ με $ 30 δις έσοδα και ο Louis Vuitton με αξία 27 δισ.$ και 10 δισεκατομμύρια σε έσοδα.

Πέρσι, ο Louis Vuitton ήταν όμως στο 10, με τη Nike να διατηρεί τη θέση 18, πράγμα που σημαίνει πως η πτώση ήταν μεγάλη και τα χαμένα κέρδη σημαντικά.

«Τα πολυτιμότερα εμπορικά σήματα είναι αυτά που δημιουργούν σημαντικά κέρδη σε βιομηχανίες, όπου το branding παίζει σημαντικό ρόλο» σύμφωνα με το Forbes.

Τόσο η Nike όσο και η Louis Vuitton ακολουθούν αυτή τη στρατηγική, αλλά φέτος η Nike είχε τελικά πολύ καλύτερες επιδόσεις.

Loader