Με 3,5 εκατ. ευρώ δικό σου το υπεραυτοκίνητο του Τζέιμς Μποντ
Αν διαθέτετε 3,5 εκατ. ευρώ, τότε μπορείτε σύντομα να οδηγήσετε το αυτοκίνητο-ελβετικό σουγιά του Τζέιμς Μποντ.
Η αυτοκινητοβιομηχανία Aston Martin αποφάσισε να κατασκευάσει 25 αντίτυπα του θρυλικού αυτοκινήτου DB5, του πιο διάσημου μοντέλου στις ταινίες του θρυλικού βρετανού πράκτορα.
(youtube:https://www.youtube.com/watch?v=byVccwJ0L1c)
Το μοντέλο, που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην τρίτη ταινία του Τζέιμς Μποντ, στα χέρια του Σον Κόνερι στο «Goldfinger», θα κοστίζει 3,1 εκατ. λίρες (περίπου 3.5 εκατ. ευρώ συν τους φόρους) αλλά όποιος το αγοράσει θα χαίρεται τις ίδιες δυνατότητες – τηρουμένων των αναλογιών – με τον πράκτορα 007, καθώς θα διαθέτει τους ίδιους αμυντικούς μηχανισμούς με αυτό της ταινίας: θα βγάζει προπέτασμα καπνού από την εξάτμιση, λάδια από τα πίσω φανάρια και θα έχει περιστρεφόμενες πινακίδες ώστε να αλλάζουν εν κινήσει. Επίσης, οι προφυλακτήρες θα μετατρέπονται σε φαρέτρες, ενώ στο πίσω μέρος θα βγαίνει και η αλεξίσφαιρη οθόνη, που προστάτευε τον 007 από τα εχθρικά πυρά.
Ακόμη και πολυβόλα θα βγαίνουν, που όμως θα ρίχνουν άσφαιρα πυρά και φλόγες.
Όμως και στο εσωτερικό του, το αυτοκίνητο θα έχει όλες τις δυνατότητες που διέθετε και ο πράκτορας για τις αποστολές του: αντίγραφο του ραντάρ, τηλέφωνο στην πόρτα του οδηγού, μπράτσα που σηκώνονται και κρύπτες για όπλα. Το μόνο που δεν έγινε εφικτό να κατασκευασθεί είναι το πιο εντυπωσιακό «τρικ» του αυτοκινήτου των ταινιών: το εκτινασσόμενο κάθισμα, αν και στον λεβιέ των ταχυτήτων υπάρχει το κόκκινο κουμπί που (θεωρητικά) το πυροδοτεί.
Προκειμένου να έχει τις δυνατότητες αυτές το αυτοκίνητο, η Aston Martin συνεργάστηκε με τον Κρις Κόρμπουλντ, «γκουρού» των τεχνικών εφέ της ΕΟΝ Productions που χρηματοδοτεί τις ταινίες του Μποντ από το 1962 μέχρι σήμερα.
Η πώληση της περιορισμένης σειράς των 25 μοντέλων DB5 δεν θα αποφέρει μόνον 70 εκατ. ευρώ στα ταμεία της Aston Martin, αλλά συνάμα θα της προσφέρει μεγάλη προβολή και διαφήμιση. Το στοιχείο που συνηγορεί πως θα γίνουν ανάρπαστα τα αυτοκίνητα από τους συλλέκτες δεν είναι μόνον ότι είναι πανομοιότυπα με το αυθεντικό των ταινιών, αλλά κυρίως ότι έχουν κατασκευασθεί στο ιστορικό εργοστάσιο της εταιρείας στο Νιούπορτ Πάγκνελ, όπου παρήχθησαν τα 898 πρωτότυπα DB5, μεταξύ 1963-65.
Η απόκτηση της θρυλικής Aston Martin έρχεται, ωστόσο, με ένα μειονέκτημα: ο επίδοξος αγοραστής της δεν θα μπορεί να την οδηγήσει σε κανονικούς αυτοκινητοδρόμους ή μέσα στις πόλεις, αλλά μόνο σε ειδικές πίστες για αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Ακόμη και έτσι όμως… είσαι μέσα σε μια DB5.