Όταν το ΙΚΕΑ τρολάρει την Balenciaga

Όταν το ΙΚΕΑ τρολάρει την Balenciaga

Marketing 101.

Όταν το ΙΚΕΑ τρολάρει την Balenciaga

Αυτό θα πεί καλά αντανακλαστικά και έξυπνο marketing. Μετά την κυκλοφορία μιας τσάντας του οίκου Balenciaga εμπνευσμένης από τη γνωστή χρηστική τσάντα FRAKTA του ΙΚΕΑ, o Σουηδικός κολοσσός σήκωσε το γάντι αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά το βεληνεκές του ευφάνταστου διαφημιστικού του δαιμονίου.

Kυκλοφορώντας ένα διαφημιστικό-οδηγό με το "Πώς να αναγνωρίσεις μια original τσάντα IKEA FRAKTA", το ΙΚΕΑ σαρκάζει απροκάλυπτα την βιομηχανία των luxury αγαθών (και δει των απομιμήσεων), τρολάροντας ταυτόχρονα την Balenciaga που διαθέτει την δική της τσάντα στην τιμή των 1075 στερλίνων. Τη διαφήμιση-οδηγό δημιούργησε η σουηδική διαφημιστική εταιρεία ACNE, με σκοπό να καθοδηγήσει τους πελάτες ως προς το πώς να ξεχωρίζουν την πρωτότυπη, αυθεντική τσάντα IKEA από τις όποιες απομιμήσεις που κυκλοφορούν εκεί έξω σε τέσσερα απλά βήματα:

1.Κουνήστε την. Αν θροΐζει, είναι η αυθεντική. 2.Έχει πολλές λειτουργίες. Μπορείτε να κουβαλήσετε εξοπλισμό χόκεϊ, τούβλα, ακόμη και νερό. 3.Πετάξτε την στο χώμα. Μια αληθινή τσάντα FRAKTA μπορεί να καθαριστεί χρησιμοποιώντας απλά το λάστιχο της βρύσης στον κήπο σας. 4.Τιμή. Κοστίζει μόνο 0.40p.

Ο διευθυντής δημιουργικού της ACNE, Johan Holgrem δήλωσε πώς «Ήθελα να δράσω γρήγορα, οπότε επικοινωνήσαμε με τον πελάτη μας (την ΙΚΕΑ) την αμέσως επόμενη ημέρα (της κυκλοφορίας της τσάντας του Balenciaga) και τους είπα “Θα σας έχουμε έτοιμη δημιουργική δουλειά μέσα σε δύο ώρες”». Done deal!

Loader