Η Diesel αυτοτρολάρεται σ'ένα ευφυές marketing stunt

Η Diesel αυτοτρολάρεται σ'ένα ευφυές marketing stunt

Η Diesel αυτοτρολάρεται σ'ένα ευφυές marketing stunt

Απ'έξω έμοιαζε με φτηνομάγαζο που πουλάει απομιμήσεις, ένα απ'αυτά που βλέπεις παντού περπατώντας στην Canal Street της Νέας Υόρκης με τις συνηθισμένες καρτέλες “sale” και “buy 2, get 1 free” ατάκτως εριμμένες. Ωστόσο τα φαινόμενα απατούν. Σε μια marketing κίνηση ματ, η Diesel συνεργαζόμενη με τα δημιουργικά γραφεία Publicis και την εταιρεία παραγωγής Rival School Pictures, άνοιξε ένα ψεύτικο μαγαζί πουλώντας φαινομενικά απομιμήσεις του brand. Μέχρι και το όνομα του brand έγραψαν λάθος για να γίνουν πιστευτοί.

Με το που έγινε γνωστό το έξυπνο stunt της εταιρείας κι ότι τα προιόντα** δεν ήταν κατακρίβεια κακής λογής παλιοπραμάτιες** αλλά αυθεντικά, δεν έχουν σταματήσει οι ουρές και ο παροξυσμός στο fashion industry. To 'fake' "Deisel" φούτερ που πουλήθηκε για 60$ στο φτηνομάγαζο, μεταπωλήθηκε αργότερα γυρω στα 500$. Με αυτή την κίνηση,η Diesel κατάφερε επίσης να στιλητεύσει την υποκρισία της βιομηχανίας της μόδας σε ότι αφορά την παραβιομηχανία των απομιμήσεων.

Σ'ένα νεανικό κοινό που ψοφάει για εμπειρίες και instagramable στιγμές, το marketing stunt της Diesel αποδείχθη μεγαλειώδες.

Loader