Η Carlsberg αλλάζει τον τρόπο που πουλά τις εξάδες της
Στόχος της εταιρείας είναι η χρήση λιγότερου πλαστικού και κατά συνέπεια η μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος
Η πολυεθνική εταιρεία μπύρας, Carlsberg, έχει ανακοινώσει τα σχέδιά της για τη δραστική μείωση των πλαστικών της αποβλήτων. Η εταιρεία αποκάλυψε μια νέα τεχνική, την οποία αποκαλεί Snap Pack και η οποία θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο πουλιούνται τα κουτάκια μπύρας. Αντί να χρησιμοποιεί το κλασικό πλαστικό περιτύλιγμα γύρω από τις έξι συσκευασίες, τα πακέτα Snap Pack της Carlsberg θα είναι κολλημένα το ένα με το άλλο. Όταν θέλετε να πάρετε μια μπύρα, μπορείτε απλά να τραβήξετε ένα κουτάκι, ξεκολλώντας το από τα υπόλοιπα.
Σύμφωνα με την Carlsberg, η τεχνολογία Snap Pack θα μειώσει την ποσότητα πλαστικού που συνήθως χρησιμοποιείται σε ένα πακέτο έξι μπυρών, έως και κατά 76%. Συνολικά, η εταιρεία αναμένει μείωση των πλαστικών αποβλήτων της κατά 1.200 τόνους ετησίως. Περίπου το ίδιο ποσό πλαστικού αντιστοιχεί σε 60 εκατομμύρια πλαστικές σακούλες.
Η Carlsberg επενδύει πολύ σε φιλικές προς το περιβάλλον οργανώσεις τον τελευταίο καιρό. Εκτός από τα Snap Packs, η εταιρεία έχει πιστοποιηθεί με το ασημένιο «Cradle-to-Cradle» στα καπάκια των μπουκαλιών της, προκειμένου να βελτιώσει την ανακυκλωσιμότητά τους. Χρησιμοποιεί επίσης μια επιπλέον επίστρωση στα γυάλινα μπουκάλια της, για να παρατείνει τη διάρκεια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Όλες αυτές οι ενέργειες αποτελούν τμήματα της περιβαλλοντικής πρωτοβουλίας του Ομίλου Carlsberg, με στόχο τη μηδενική περιβαλλοντική επιβάρυνση.
Φυσικά, η Carlsberg δεν είναι μόνη. Ορισμένες εταιρείες ανακοίνωσαν πρόσφατα σχέδια για τη βελτίωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος και την ανάληψη νέων πρωτοβουλιών. Η Starbucks και η McDonald’s (στο Ηνωμένο Βασίλειο), για παράδειγμα, σκοπεύουν να εξαλείψουν τα πλαστικά καλαμάκια τα επόμενα χρόνια.