Η KFC περνά κρίση αλλά δεν μασάει - Απαντά στο σκάνδαλο για την έλλειψη κοτόπουλου!

Η KFC περνά κρίση αλλά δεν μασάει - Απαντά στο σκάνδαλο για την έλλειψη κοτόπουλου!

Τρολάρει το κοινό της με καταπληκτικό τρόπο!

Η KFC περνά κρίση αλλά δεν μασάει - Απαντά στο σκάνδαλο για την έλλειψη κοτόπουλου!

H KFC ήταν στο επίκεντρο μιας- μάλλον- παράξενης κρίσης στο Ηνωμένο Βασίλειο. Την εβδομάδα που μας πέρασε η γνωστή αλυσίδα fast- food, έμεινε χωρίς το βασικότερο υλικό της- το κοτόπουλο!Οφείλοντας μια απολογία η KFC αποφάσισε να εκφραστεί με έναν.. διαφορετικό τρόπο και δημιούργησε έναν αναγραμματισμό του ονόματος της και από "KFC" το κουτί έγραφε "FCK".

Η έλλειψη κοτόπουλου οδήγησε την εταιρεία να κλείσει 900 παραρτήματα της, μέχρι να βρεθεί μια λύση (κάποια θα ανοίξουν με περιορισμένο μενού και για λιγότερες ώρες). Η κατάσταση αυτή απογοήτευσε πολλούς από τους φανατικούς της αλυσίδας και αρκετοί από αυτούς εκφράστηκαν έντονα στους λογαριασμούς τους στα κοινωνικά δίκτυα. Κάποιοι άλλοι πάλι προχώρησαν σε άλλες πρακτικές και κάλεσαν την αστυνομία να λάβει θέση και βρει μια λύση στο πρόβλημα! Εκπρόσωποι της αστυνομίας στο Λονδίνο και το Μάντσεστερ, έπρεπε να «θυμίζουν» τους θυμωμένους φαν ότι το “#KFCCrisis” δεν είναι θέμα της αστυνομίας!

Η εταιρεία KFC δημιούργησε μια ιστοσελίδα η οποία ενημερώνει το κοινό για τα καταστήματα τα οποία είναι ανοικτά. Το BBC έχει ανακοινώσει ότι 700 παραρτήματα της εταιρείας έχουν ανοίξει ξανά.

Διάφορες εταιρείες εκμεταλλευτήκαν την κρίση της KFC, με την Iceland Foods να δίνει δωρεάν παναρισμένα κομμάτια κοτόπουλου και την PETA να εκφράζει την δυσαρέσκεια της για την κατάσταση των εγκαταστάσεων που ζουν τα κοτόπουλα στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Μετά από μια εβδομάδα γεμάτη ένταση, η εταιρεία αντιλήφθηκε ότι όφειλε μια απολογία. Η απολογία τους ήταν σε μορφή αφίσας και δημοσιεύτηκε στις εφημερίδες The Sun και Metro, και επιμελήθηκε από την εταιρεία Mother London. Στην αφίσα τους απολογούνται για την ταλαιπωρία και παραδέχονται ότι ένα «εστιατόριο που σερβίρει αποκλειστικά κοτόπουλο, δεν έχει κοτόπουλο.. δεν είναι ιδανικό».

Η αφίσα τραβά την προσοχή των αναγνωστών λόγω του αναγραμματισμού του ονόματος της από “KFC” σε “FCK”! Η δημιουργός Mother London αρνήθηκε να σχολιάσει περεταίρω αναφέροντας ότι η απολογία τα λέει όλα από μόνη της! Πάντως η προσπάθεια τους έλαβε πολλά θετικά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

Το 2018 έχει μπει με πολύ έξυπνες καμπάνιες ανάμεσα τους αυτή της http://www.impossible.works/impossible-news/international-news/diesel text!

Loader