Νέες καταγγελίες σε βάρος του Facebook

Νέες καταγγελίες σε βάρος του Facebook

Κέρδη από παιχνίδια που έπαιζαν παιδιά χωρίς γονική άδεια

Νέες καταγγελίες σε βάρος του Facebook

Το Facebook ήξερε ότι τα παιδιά ξόδευαν χρήματα στα παιχνίδια χωρίς να έχουν εξασφαλίσει τη συγκατάθεση των γονιών τους και η εταιρεία δεν έκανε τίποτα γι’ αυτό, σύμφωνα με πρόσφατα αποχαρακτηρισμένα δικαστικά έγγραφα από μια αγωγή του 2012.

Περισσότερες από 100 σελίδες απόρρητων εγγράφων του Facebook δημοσιοποιήθηκαν ύστερα από αίτημα του Center for Investigative Reporting και έριξαν φως στις τακτικές της εταιρείας. Για χρόνια, το Facebook γνώριζε ότι τα παιδιά έπαιζαν παιχνίδια με λογαριασμούς που ήταν συνδεδεμένοι με μια πιστωτική κάρτα και, σε μερικές περιπτώσεις, δαπανούσαν χιλιάδες δολάρια απλώς κάνοντας κλικ σε ένα παιχνίδι για να αποκτήσουν νέες ικανότητες ή αναβαθμίσεις.

Η εταιρεία αγνόησε ένα σχέδιο που ανέπτυξε υπάλληλός της το 2011, το οποίο θα εμπόδιζε τα παιδιά να ξοδέψουν χρήματα χωρίς την άδεια του γονέα.

Όσα περισσότερα παιχνίδια έπαιζαν τα παιδιά, τόσο περισσότερο αυξάνονταν τα έσοδα για το Facebook. Όταν οι θυμωμένοι γονείς είδαν τους λογαριασμούς των πιστωτικών καρτών τους – και σε μερικές περιπτώσεις ανέφεραν ότι δεν είχαν λάβει ούτε καν απόδειξη – δυσκολεύτηκαν να πάρουν τα χρήματά τους πίσω από το Facebook, και έτσι στράφηκαν σε εταιρείες πιστωτικών καρτών, στο Better Business Bureau και, τέλος, στα δικαστήρια, υποβάλλοντας αγωγή.

Παρόλο που τα έγγραφα είναι παλιά, ρίχνουν φως στις επιχειρηματικές πρακτικές του Facebook στο παρελθόν, σε μια στιγμή που η εταιρεία εξακολουθεί να είναι στο επίκεντρο της προσοχής για τις πολυάριθμες παραβιάσεις ιδιωτικότητας με τις οποίες σχετίζεται.

Το Facebook άλλαξε την πολιτική επιστροφής χρημάτων που σχετίζονται με τα παιχνίδια το 2016 και τώρα έχει έναν λεπτομερή ιστότοπο σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης των διαφορών που αφορούν πληρωμές με προγραμματιστές. Επιπλέον, ένα ειδικό portal προσφέρει συμβουλές στους γονείς σχετικά με το πώς τα παιδιά τους μπορούν να μείνουν ασφαλή στο διαδίκτυο.

«Το Facebook συνεργάζεται με γονείς και ειδικούς για να προσφέρει εργαλεία για οικογένειες που πλοηγούνται στο Facebook και στον ιστό. Στο πλαίσιο αυτού του έργου, εξετάζουμε συστηματικά τις δικές μας πρακτικές και το 2016 συμφωνήσαμε να αναθεωρήσουμε τους όρους μας και να διαθέσουμε ειδικούς πόρους για αιτήματα επιστροφής χρημάτων που σχετίζονται με αγορές που πραγματοποιούνται από ανηλίκους στο Facebook», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωσή της.

Loader