Η καλύτερη στιγμή των Όσκαρ ήταν η διαφήμιση της Nike

Η καλύτερη στιγμή των Όσκαρ ήταν η διαφήμιση της Nike

Η καλύτερη στιγμή των Όσκαρ ήταν η διαφήμιση της Nike

Διαφημιστική επιτυχία είναι να προβάλλεται το σποτ σου και να μην θέλει κανείς να κάνει skip ή fast forward. Ειδικά δε σε μια τελετή με βραβεύσεις που πέρασαν και δεν ακούμπησαν πλην ελάχιστων εξαιρέσεων (Queen Olivia Colman + Lady Gaga!), αυτό που κρατήσαμε τελικά από την χτεσινή τελετή (όσοι την είδαμε στο αμερικανικό δίκτυο του ABC) ήταν η πρεμιέρα της τελευταίας διαφήμισης της Nike που ανέβηκε λίγες ώρες πριν την τηλεοπτική της προβολή, στο instagram.

Δίνοντας την σκυτάλη και πάλι στην μεγάλη αθλήτρια **Serena Williams** που εκφωνεί με πάθος μια **ωδή στην 'γυναικεία τρέλλα'**, η νικήτρια 23 Grand Slam τίτλων μοιράζεται την οθόνη με πολλές ακόμη αθλήτριες που κατάφεραν να κάνουν το ακατόρθωτο και να ξεπεράσουν τους εαυτούς τους.

Στα highlights της διαφήμισης βλέπει κανείς την Κάθριν Σουίτζερ, την πρώτη γυναίκα που έτρεξε στον μαραθώνιο της Βοστώνης, την Λάιζα Λέσλι την πρώτη γυναίκα που κάρφωσε σε αγώνα WNBA και την Μπέκι Χάμον την πρώτη γυναίκα βοηθό στην ιστορία του NBA.

«Αν θέλουν να σε αποκαλούν τρελή τότε ωραία. Δείξ' τους τι μπορεί να κάνει μια τρελή» .

Loader