O βωβός κινηματογράφος είναι το νέο trend

O βωβός κινηματογράφος είναι το νέο trend

Σχεδόν δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι, αλλά τόσο στο Facebook όσο στο Instagram και στο Twitter, βλέπουμε χιλιάδες βίντεο χωρίς ήχο.

O βωβός κινηματογράφος είναι το νέο trend

Όπως γράφουν οι New York Times, «ζούμε στη χρυσή εποχή του βίντεο χωρίς ήχο. Ήδη από τους πρώτους μήνες του 2016, οι χρήστες του Facebook παρακολουθούν καθημερινά τουλάχιστον 100 εκατομμύρια ώρες βίντεο, πολλά από τα οποία είναι χωρίς ήχο».

Σύμφωνα με τον μελετητή Τομ Γκάνινγκ, ο βωβός κινηματογράφος των αδελφών Λιμιέρ ήταν ένας «κινηματογράφος αξιοθέατων», ο οποίος ήθελε περισσότερο να δείξει παρά να πει. Είτε ήταν ένα παιδί που αστειεύονταν σε έναν κηπουρό που πότιζε, είτε ένα τρένο που έφτανε σε ένα γαλλικό σταθμό «λειτούργησε επειδή προκαλούσε τις αισθήσεις μας, όχι επειδή έλεγε μια ιστορία».

Το θέμα της ταινίας ήταν απλό, κατανοητό από όλους, και για οικονομικούς και τεχνολογικούς λόγους η διάρκεια ήταν σύντομη.

«Σήμερα, τα βίντεο χωρίς ήχο στα κοινωνικά δίκτυα, είναι σύντομα διότι όσοι τα παρακολουθούν διαθέτουν λίγο χρόνο, κατανοητά στον καθέναν ανεξάρτητα από τη γλώσσα που μιλάει». Και προσφέρουν άμεση ευχαρίστηση.

Δεν είναι σαφές αν τα βίντεο των κοινωνικών δικτύων θα φέρουν κάτι τι καινούργιο και τι μπορεί να είναι αυτό, γράφει ακόμη η αμερικανική εφημερίδα. Αλλά τα σημερινά βίντεο πηγαίνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση από εκείνη που είχε πάρει ο κινηματογράφος τότε που πρωτομπήκε στη ζωή μας.

Loader