Οι Αμερικανοί επιλέγουν να ενημερώνονται μέσω digital μέσων

Οι Αμερικανοί επιλέγουν να ενημερώνονται μέσω digital μέσων

Εκτός από τους millenials και άτομα άνω των 50 επιλέγουν πλέον digital

Οι Αμερικανοί επιλέγουν να ενημερώνονται μέσω digital μέσων

Σύμφωνα με έρευνα του Pew Research Center, οι Αμερικανοί, στην πλειοψηφία τους, προτιμούν να μαθαίνουν τις ειδήσεις σε video!

Πριν από 2 χρόνια, έρευνα που διεξήχθει για λογαριασμό media ομίλων στις Ηνωμένες Πολιτείες, προκειμένου να αποκωδικοποιήσει τις τάσεις των ανθρώπων έδωσε προβάδισμα στην τηλεόραση και μεγάλη αύξηση στα digital.

Δύο χρόνια μετά, η έρευνα επαναλήφθηκε, χωρίς ιδιαίτερες αυξομειώσεις στα ποσοστά, αλλά με μεγάλη διαφορά την αλλαγή των τάσεων των ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας.

Συγκεκριμένα, τα νούμερα που προέκυψαν φέτος, σε σύγκριση με εκείνα του 2016: -47% σήμερα vs. 46% τότε προτιμούν να τις παρακολουθούν σε video είτε στην τηλεόραση είτε online -34% σήμερα vs. 35% τότε προτιμούν να τις διαβάζουν -και 19% σήμερα vs. 17% προτιμούν να τις ακούνε σύμφωνα με την έρευνα.

Επιβεβαιώνεται λοιπόν περίτρανα πως VIDEO IS THE KING. Τα μέσα που χρησιμοποιούν για να ενημερώνονται είναι σίγουρα οπτικογραφημένη ειδησεογραφία, με πρώτη επιλογή την τηλεόραση, ειδικά στις ηλικίες άνω των 50 (αφού έτσι κι αλλιώς οι millenials δεν μπορούν να καλύψουν τα έξοδα της καλωδιακής τηλεόρασης).

Πρέπει όμως να λάβουμε υπόψη πως η έρευνα έλαβε απαντήσεις από διφορετικές γενιές ατόμων, τα οποία έχουν διαφορετικά βιώματα και συνήθειες!

Η τάση των νεώτερων γενεών να προτιμούν το digital συνεχίζεται. Φαίνεται ότι οι ερωτηθέντες άνω των 50 ετών έχουν αυξήσει την εμπιστοσύνη τους στο διαδίκτυο από το 2016, αλλά οι ερωτηθέντες ηλικίας 18 έως 49 εξακολουθούν να βρίσκονται συνεχώς online!

Kαι τα δεδομένα από το 2016:

Οι μοναδικές σημαντικές αλλαγές στη φετινή έρευνα, σύμφωνα με την Pew, είναι οι μικρές αυξομειώσεις στα οnline μέσα και στον έντυπο Τύπο: "Το τμήμα των αναγνωστών και των ακροατών που προτιμούν το web δεν έχει αλλάξει σημαντικά από το 2016, όταν η πλειοψηφία αυτών που προτιμούν να διαβάζουν τα νέα τους (59%) που έχουν ήδη ονομάσει το web ως την πλατφόρμα της επιλογής τους."

Αυτή η έρευνα του Pew περιλάμβανε 3.425 ενήλικες των Η.Π.Α. που ερωτήθηκαν το καλοκαίρι.

Loader