Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών: Μήνυση για τα Galaxy της Samsung

Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών: Μήνυση για τα Galaxy της Samsung

Είναι η πρώτη υπόθεση τέτοιου είδους από «μεγάλη» αρμόδια αρχή και θα μπορούσε να οδηγήσει σε πρόστιμα πολλών εκατομμυρίων

Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών: Μήνυση για τα Galaxy της Samsung

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones στον κόσμο δεν γνώριζε, ή δεν είχε κάνει επαρκείς δοκιμές για τις επιπτώσεις της έκθεσης των τηλεφώνων του σε θαλασσινό νερό όταν οι διαφημίσεις τα απεικόνιζαν πλήρως βυθισμένα, σύμφωνα με την αγωγή της Australian Competition and Consumer Commission (ACCC).

Πρόκειται για την πρώτη υπόθεση τέτοιου τύπου από «μεγάλη» αρμόδια αρχή και θα μπορούσε να οδηγήσει σε πρόστιμα πολλών εκατομμυρίων.

Επικεντρώνεται σε πάνω από 300 διαφημίσεις όπου η Samsung δείχνει τα τηλέφωνά της σε χρήση σε πισίνες και στον ωκεανό.

(youtube:https://www.youtube.com/watch?v=DY21qR1Xf7s)

«Η ACCC υποστηρίζει πως οι διαφημίσεις της Samsung εσφαλμένα και παραπλανητικά έδειξαν τα κινητά Galaxy ως κατάλληλα για χρήση σε, ή έκθεση σε όλα τα είδη νερού...τη στιγμή που δεν ίσχυε αυτό» ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο Ροντ Σιμς, πρόεδρος της ACCC, σήμερα.

Η Samsung ανέφερε πως επιμένει στη διαφήμισή της, σε συμμόρφωση στον αυστραλιανό νόμο, και θα υπεραμυνθεί τη θέσης της.

Loader