Συνεργασία και επένδυση 20 εκατ. δολ. της H&M στην Klarna

Συνεργασία και επένδυση 20 εκατ. δολ. της H&M στην Klarna

Οι πελάτες θα αποκτήσουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία αγορών

Συνεργασία και επένδυση 20 εκατ. δολ. της H&M στην Klarna

Η H&M και η σουηδική FinTech πληρωμών Klarna ανακοίνωσαν σήμερα ότι οι δυο εταιρίες υπέγραψαν συμφωνία με την οποία θα ολοκληρώσουν ακόμα περισσότερο τα φυσικά και ψηφιακά καταστήματα της H&M σε διάφορους τομείς.

Με ένα δελτίο τύπου, οι εταιρείες ανέφεραν ότι με τη συμφωνία αυτή οι πελάτες θα αποκτήσουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία αγορών, είτε πρόκειται για ένα φυσικό κατάστημα είτε για online. Σύμφωνα με τη συμφωνία, η Klarna θα προωθήσει το πρόγραμμα μελών H&M Club, θα παράσχει πολυκαναλικές δυνατότητες πληρωμών στους πελάτες της, ενώ θα προσφέρει μια βελτιωμένη υπηρεσία μετά την αγορά, ως μέρος του App της H&M και άλλων υπηρεσιών που θα ανακοινωθούν αργότερα.

Η ιδέα είναι να προσφέρονται εύκολες αγορές, ανεξάρτητα με την επιλογή των πελατών σε κατάστημα ή online, συμπεριλαμβανομένων των επιλογών πληρωμής μέσω Smartphones, των παραδόσεων και επιστροφών προϊόντων, τα οποία θα μπορούν οι πελάτες να δοκιμάσουν πριν τα πληρώσουν.

Οι νέες υπηρεσίες θα ενσωματωθούν στις επόμενες εκδόσεις των apps της H&M και H&M Club, ανέφεραν οι εταιρείες στο δελτίο τύπου και αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους το 2019 σε όλες τις 14 χώρες που δραστηριοποιείται η H&M, με το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Σουηδία να είναι στην πρώτη φάση ανάπτυξης.

Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες, η H&M πραγματοποίησε και μια επένδυση ύψους 20 εκατομμυρίων δολαρίων στην σουηδική εταιρεία πληρωμών, αποκτώντας ένα μικρό μετοχικό μερίδιο. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Klarna έχει αποκτήσει τραπεζική άδεια στη Σουηδία to 2017 και έχει δεχτεί επένδυση από τη Visa.

«Είμαστε εντυπωσιασμένοι με το τι έχει επιτύχει μέχρι σήμερα η Klarna και τώρα θα συνεργαστούμε για να προσφέρουμε μια σύγχρονη εμπειρία αγορών. Αυτή η στρατηγική εταιρική σχέση μεταξύ του ομίλου H&M και της Klarna βασίζεται σε μια κοινή εστίαση στη δημιουργία σημαντικών και βελτιωμένων εμπειριών πελατών», δήλωσε στο δελτίο τύπου ο Karl-Johan Persson, διευθύνων σύμβουλος της H&M.

Εν τω μεταξύ, ο Sebastian Siemiatkowski, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Klarna, σημείωσε στο δελτίο τύπου ότι η λιανική αγορά αλλάζει και πάλι, με το μέλλον της λιανικής πώλησης μόδας να επικεντρώνεται στην τεχνολογία.

«Ανεξάρτητα από το πώς και πότε οι πελάτες θέλουν να ψωνίσουν, πρέπει να είμαστε εκεί για αυτούς. Οι πελάτες δεν θα πρέπει πλέον να συγχωρούν την περιττή πολυπλοκότητα ή όταν η εμπειρία τους στο λιανικό εμπόριο δεν εκμεταλλεύεται όλες τις δυνατότητες οι οποίες καθιστούν την εμπειρία τους έξυπνη, προσωπική και εύκολη. Αυτή η συνεργασία έχει τις ρίζες της σε μια κοινή εμμονή για βέλτιστη εμπειρία αγορών. Μαζί έχουμε δουλέψει σκληρά για την ανάπτυξη μιας μοναδικής λύσης για αγορές στο κατάστημα και online που θα ευχαριστήσει τους πελάτες, θα οδηγήσει στην αύξηση των εσόδων και θα οικοδομήσει πίστη στην φίρμα», ανέφερε.

Loader