Αποκαλύπτεται η διαδικασία σχεδιασμού των Doodles της Google

Αποκαλύπτεται η διαδικασία σχεδιασμού των Doodles της Google

Από την ίδια την επικεφαλή της σχεδιαστικής ομάδας

Αποκαλύπτεται η διαδικασία σχεδιασμού των Doodles της Google

Οι δημιουργοί των καθημερινών doodles της Google, γνωστοί και ως «doodlers», βλέπουν τις δημιουργίες τους να έχουν τρομερή απήχηση στο Ίντερνετ, καθώς η ιστοσελίδα που φιλοξενεί τα doodles έχει περισσότερες από πέντε δισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε μέρα.

Η ιδέα αυτή των νέων λογοτύπων ξεκίνησε το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google, Larry Page και Sergey Brin, αστειευόμενοι αποφάσισαν να αναβαθμίσουν το site αφήνοντας ένα μήνυμα που έγραφε «εκτός γραφείου», καθώς ήθελαν να παρακολουθήσουν το φεστιβάλ Burning Man με την ησυχία τους.

Η Google σήμερα έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη ομάδα από «doodlers», οι οποίοι ασχολούνται αποκλειστικά με τη δημιουργία αυτών των δημιουργικών σχεδίων. Επικεφαλής αυτής της ομάδας είναι η Jessica Yu, η οποία έκανε και ορισμένες αποκαλύψεις στο artnews News γύρω από τη διαδικασία σχεδιασμού που ακολουθείται για τα doodles.

«Είναι αρκετά δύσκολη η όλη διαδικασία» αναφέρει η Yu, σημειώνοντας επίσης ότι απαιτείται μεγάλος προγραμματισμός για αυτά τα καθημερινά έργα τέχνης.

Μάλιστα, τα περισσότερα από τα doodles που βλέπουμε καθημερινά σχεδιάζονται έναν χρόνο νωρίτερα και ύστερα από ένα εντατικό brainstorming.

Συγκεκριμένα, η Yu αναφέρει ότι το 95% των doodles είναι σχεδιασμένα από αρκετό καιρό πριν και μόνο το 5% αφορά γεγονότα της επικαιρότητας και επομένως σχεδιάζονται σχετικά σύντομα από την ημέρα δημοσίευσής τους.

Οι ιδέες για τα doodles προέρχονται μέσα από χιλιάδες προτάσεις τόσο των εργαζομένων της Google όσο και άλλων ανθρώπων. Ύστερα, λοιπόν, αυτές οι προτάσεις εγκρίνονται από τους αντιπροσώπους της Google σε κάθε χώρα και έπειτα η κάθε «εθνική» ομάδα της εταιρίας αποφασίζει για το ποια σχέδια θα είναι στατικά, διαδραστικά, animated, βίντεο.

Αν και τα σχέδια αυτά απαιτούν πολλή προσοχή, η Yu εξηγεί ότι η ομάδα της Google «δεν έχει απλώς ως στόχο να αυξήσει τον αριθμό των κλικς». «Πρόκειται για μια διαδικασία που γίνεται με πολύ συναίσθημα, σε μια εταιρία που εργάζεται κυρίως με τη λογική», καταλήγει η Yu.

Loader