Θύμα της αναιμικής κατανάλωσης και η ASOS

Θύμα της αναιμικής κατανάλωσης και η ASOS

Ακόμα ένα στη λίστα

Θύμα της αναιμικής κατανάλωσης και η ASOS

Η Asos Plc βυθίστηκε κι έφτασε σε χαμηλό τετραετίας, μετά την περικοπή των προοπτικών των πωλήσεών της, δείχνοντας ότι ο ηλεκτρονικός λιανοπωλητής προϊόντων μόδας δεν λειτουργεί σε προτατευτικό πλαίσιο από το δύσκολο καιρό και το διαφημιστικό περιβάλλον που επηρεάζει τον κλάδο, σύμφωνα με τους αναλυτές.

Η αύξηση των πωλήσεων κατά το έτος που λήγει τον Αύγουστο θα είναι περίπου 15%, δήλωσε η Asos σε ανακοίνωσή της τη Δευτέρα, από προηγούμενες επιδόσεις της τάξεως του 20% έως 25%. Ο Νοέμβριος ήταν "πολύ πίσω από τις προσδοκίες", με την εταιρεία να υφίσταται το πλαίσιο της οικονομικής αβεβαιότητας σε πολλές μεγάλες αγορές, μαζί με την εξασθένιση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.

Οι μετοχές υποχώρησαν έως και 41%, από τον Ιούνιο του 2014, κι έφτασαν στις 2,450 πένες. Τα νέα παρέσυραν τις ομοειδείς εταιρείες του ηλεκτρονικού εμπορίου Boohoo Group Plc και Zalando SE κάτω από το 20% και 18%, αντίστοιχα. Η Next Plc έπεσε στο 8,5% και η Marks & Spencer Group Plc έχασε 4,7%. Η επιχείρηση Boohoo παραμένει ισχυρή και είναι "με άνεση σύμφωνη με τις προσδοκίες της αγοράς", ανέφερε η ίδια σε ανακοίνωσή της.

Πηγή

Loader