To Zara αλλάζει τις βιτρίνες του

To Zara αλλάζει τις βιτρίνες του

Δημιουργεί μια επαυξημένη πραγματικότητα για να προσελκύσει πελάτες νεαρής ηλικίας

To Zara αλλάζει τις βιτρίνες του

Τα καταστήματα Zara, που ανήκουν στον μεγαλύτερο όμιλο πώλησης ειδών ένδυσης, Inditex, ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει τεχνικές επαυξημένης πραγματικότητας για να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, ηλικιακής ομάδας 20-30.

Η τεχνική αυτή θα εφαρμοστεί από τον Απρίλιο, σε μια προσπάθεια προσέλκυσης millenial πελατών στα καταστήματα τους, έτσι ώστε να τους αποτρέψουν να ψωνίζουν online, από άλλες ιστοσελίδες.

Οι εταιρείες πώλησης ειδών ένδυσης πρέπει να επενδύουν συνεχώς στον τρόπο διακόσμησης των καταστημάτων και βιτρινών τους, έτσι ώστε να αφήνουν θετικές εντυπώσεις στους πελάτες. Ο λόγος είναι επειδή οι πελάτες της ηλικιακής ομάδας των είκοσι χρησιμοποιούν περισσότερο online πλατφόρμες, όπως αυτή της Amazon, γεγονός που έχει αφανίσει πολλές αλυσίδες ρούχων τα τελευταία χρόνια.

Πρόσφατα, το Zara λάνσαρε μια εφαρμογή στην οποία ο πελάτης μπορεί να δει τα ρούχα που έχει μπροστά του, φορεμένα από τα μοντέλα. Με την χρήση ειδικού αισθητήρα ο πελάτης μπορεί να αγοράσει το κομμάτι, την στιγμή που το βλέπει στην βιτρίνα, ακόμη και αν το κατάστημα είναι κλειστό.

Η Anne Critchlow, της Societe Generale, δήλωσε πως δεν είναι σπάνιο τα καταστήματα, που κατα βάση απαιτούσαν φυσική παρουσία, να προσπαθούν να λανσάρουν και ηλεκτρονικούς τρόπους αγοράς των προϊόντων τους. Συνέχισε λέγοντας ότι η Inditex, είναι μια εταιρεία που μπορεί να επενδύσει και κατ' επέκταση να πετύχει και ηλεκτρονικά.

Και άλλες μάρκες όπως το H&M επίσης επενδύουν σε τεχνολογικά μέσα για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Η Inditex, ανακοίνωσε ότι οι βιτρίνες του Ζara με επαυξημένη πραγματικότητα θα κάνουν την εμφάνιση τους σε 120 χώρες από τις 18 Απριλίου.

Επίσης με την παραγγελία ενός προϊόντος θα εμφανίζονται προτάσεις με διαφορετικούς συνδυασμούς.

Loader