Φέρσου Αντρίκια: Το FAIL της χρονιάς
Εικαστικές απορίες:
- Ποιoς χτένισε έτσι τον Παναγιώτη Μπουγιούρη;
- White on white με κακό φωτισμό. Γιατί ρε παιδιά;
- Oι γραμματοσειρές που επιλέξατε - τι φάση;
- Η σφραγίδα ποιότητας “Αξίζει!” με ποια γραφιστική λογική είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος από το ‘Λέμε όχι στην κακοποίηση γυναικών”;
- Το “Αντρίκια” γιατί γράφεται με κεφαλαίο A;
- Η πιο βασική απορία: ΓΙΑΤΙ, ΓΙΑΤΙ, ΓΙΑΤΙ;
Miscellaneous απορίες και σκέψεις:
- Tι θέλει να πει ο ποιητής όταν παρακινεί τον αντρικό πληθυσμό να “φερθεί αντρίκια” επειδή “αξίζει”; Μόνο σε μένα θυμίζει το “Χτύπα σαν άντρας” της Άντζελας Δημητρίου στην πασχαλινή διαφήμιση του Jumbo;
- “Φέρσου Αντρίκια” για τη μάμα μας, τη γυναίκα μας, την κόρη μας αναγράφεται στο σλόγκαν του Μπουγιούρη. Γιατί αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος να αντιληφθεί ένας άντρας το γιατί ακριβώς η κακοποίηση γυναικών είναι λάθος, σωστά; Μόνο φιλτράροντας την κακοποίηση μέσω του προσωπικού και πάντοτε σε συνάρτηση με την ιδιότητα μιας γυναίκας που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο είναι δική του ή ορίζεται μέσω αυτού: η μάνα, η κόρη, η σύζυγος. Γιατί το να αναφερθείς σε αυτήν ως ισότιμη ανθρώπινη οντότητα αγγίζει τη σφαίρα του μεταφυσικού προφανώς.
- Επιπροσθέτως, γιατί θέσαμε τον πήχη της αντρικής αντίληψης τόσο χαμηλά; Αξίζουν καλύτερα τόσο οι άντρες που ξέρω όσο κι αυτοί που δεν ξέρω.
- Eίναι δυνατόν τα μεγάλα μυαλά πίσω από αυτή την καμπάνια να πίστεψαν ότι θα μπορούσαν να ευαισθητοποιήσουν έστω και ένα αγόρι ή ενήλικα με την παρότρυνση όπως αυτοί “φερθούν αντρίκια”;
- Στα ίδια μεγάλα μυαλά βέβαια αξίζουν συγχαρητήρια μιας και μας έδωσαν τη φράση-τρολιά της χρονιάς. Τυχαίο λεκτικό παράδειγμα “Φέρσου αντρίκια, μεν βάλεις άλλη πίκλα στα σουβλάκια σου. Προτίμησε καλύτερα ξυδάτα. Αξίζει”.
- Kι εκεί που λες δεν γίνεται, μα δεν υπάρχει χειρότερο, έρχεται και η αναφορά στο τριαντάφυλλο και μας αποτελειώνει.
- Στην επόμενη καμπάνια κοινωνικής προσφοράς, ρωτήστε και κανέναν άνθρωπο να σας πει μια γνώμη πριν τη βγάλετε στον αέρα - τη μάνα, τη γυναίκα, την κόρη σας ίσως;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Τι γράφτηκε στο Facebook για την ανεκδιήγητη αυτή καμπάνια