Δεκαπέντε γυναίκες δημιουργούν για το Acqua Di Fiori

Δεκαπέντε γυναίκες δημιουργούν για το Acqua Di Fiori

Δεκαπέντε γυναίκες δημιουργούν για το Acqua Di Fiori
Όταν το εμπόριο συναντά την Τέχνη

Το άρωμα είναι αναμφισβήτητα το πιο προσωπικό καλλυντικό από όλα τα προϊόντα ομορφιάς. Ενώ το κόκκινο κραγιόν, φαίνεται κόκκινο στα χείλη της κάθε γυναίκας, το άρωμα μυρίζει διαφορετικά σε κάθε άτομο, ανάλογα με την χημική αντίδραση που κάνει με το κάθε σώμα. Εκτός αυτού η αίσθηση της όσφρησης προκαλεί αναμνήσεις και συναισθήματα κατά τρόπο που δεν μπορούν να κάνουν οι άλλες αισθήσεις. Για τους λόγους αυτούς και αξιοποιώντας την εμπειρία της στην αρωματοποιία η Gucci κάλεσε 15 γυναίκες καλλιτέχνες να προτείνουν της δικές τους δημιουργίες για το νέο άρωμα της εταιρείας το Gucci Bloom Acqua Di Fiori.

Το νέο άρωμα, το οποίο περιλαμβάνει νότες γιασεμιού, υάκινθου και μπουμπούκια κάσσιας, έχει ως στόχο να προσελκύσει γυναίκες όλων των ηλικιών, να προάγει τις γυναικείες φιλίες και την αυτογνωσία.

Οι Langley Fox Hemingway, Frances Cannon, Emma Allegretti, Joy Miessi, Joana Avillez και Fee Greening είναι μεταξύ των καλλιτεχνών που έχουν κληθεί από τον γνωστό οίκο πολυτελείας να καταθέσουν τις προτάσεις για το νέο άρωμα, ενώ σύμφωνα με το περιοδικό Elle, τα ονόματα των υπολοίπων γυναικών που συμμετέχουν στην φιλοτέχνηση θα αποκαλυφθούν αργότερα.

Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την πρώτη μεγάλη εκστρατεία ομορφιάς που εστιάζει στο Instagram της Gucci. Οι γυναίκες καλλιτέχνες, που προέρχονται από κάθε γωνιά της Γης, από τη Μελβούρνη μέχρι τη Ρώμη, ήταν ελεύθερες να καταθέσουν την δική τους εικονογράφηση χωρίς να υπάρχει κανένας περιορισμός. Έτσι στα έργα τους περιλαμβάνονται από περίπλοκες μαύρες και άσπρες εικόνες μέχρι κινούμενα σχέδια από ταινίες κόμικς. Παρόλο που όλοι μοιράζονται κοινά μοτίβα αποδίδοντας φόρο τιμής στο Acqua Di Fiori, όπως η ανοιχτή ροζ σκιά του μπουκαλιού και τα πράσινα φύλλα της συσκευασίας, η προσωπικότητα της κάθε καλλιτέχνιδας λάμπει και ξεχωρίζει.

Πηγή

Loader