Η διαφήμιση του Jumbo μας έχει κάψει τα εγκεφαλικά κύτταρα, και πάλι

Η διαφήμιση του Jumbo μας έχει κάψει τα εγκεφαλικά κύτταρα, και πάλι

Η διαφήμιση του Jumbo μας έχει κάψει τα εγκεφαλικά κύτταρα, και πάλι
Τον σκοπό της πάντως τον πετυχαίνει. Κι αυτό πάει να πει ... μάρκετινγκ

Οι διαφημίσεις των Jumbo γίνονται πάντα αντικείμενο συζήτησης, κυρίως λόγω των στίχων των σποτ αλλά και των πρωταγωνιστών τους. Κατερίνα Στανίση, Λαίδη Άντζελα και Παναγιώτης Ψωμιάδης θα μείνουν για πάντα χαραγμένοι στη μνήμη μας.

Σύμβολο του ελληνικού Πάσχα και σταρ της διαφήμισης έγινε φέτος ο Πέτρος Γαϊτάνος.

Η υπόθεση; Τον παίρνουν τηλέφωνο για να του προτείνουν να είναι ο πρωταγωνιστής του φετινού πασχαλινού σποτ και εκείνος ζητάει να μάθει τις ιδέες που έχουν στο μυαλό τους. Αρχικά του προτείνουν να υποδυθεί τον Πόντιο Πιλάτο αλλά ο Πέτρος Γαϊτάνος δεν το βρίσκει πολύ καλή ιδέα. Το δεύτερο σενάριο τον θέλει Ιούδα αλλά και αυτό απορρίπτεται. Στο τρίτο υποδύεται τον εαυτό του και ενώ βρίσκεται στην εκκλησία το βράδυ της Ανάστασης του καίνε τα μαλλιά με μια λαμπάδα. Ούτε αυτό ευόδωσε για να έρθει τελικά το τελευταίο σενάριο που εγκρίνεται: ο Πέτρος Γαϊτάνος κρατάει ένα λευκό κερί και δηλώνει ότι το νόημα της γιορτής του Πάσχα έγκειται στην απλότητα.

Αν και δεν παίζει να μην την έχετε δει, βουαλά:

(embed: https://www.facebook.com/watch/?v=674889102930771)

Αυτό που ίσως να μην έχετε ακόμα δει, είναι η 'απάντηση' της Λαίδης, Ζαχαράτος style

Loader