5 Feb 2019

Θεσσαλονίκη: Κάνουν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο

Ο 12άχρονος φαίνεται να έχει γενετικό πρόβλημα

Ελλάδα: Σε κατάληψη του σχολείου τους προχώρησαν οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη, ζητώντας την άμεση απομάκρυνση από το σχολικό περιβάλλον ενός 12χρονου συμμαθητή τους με μαθησιακές δυσκολίες λόγω γενετικού συνδρόμου, που έχει παρουσιάσει ανάρμοστη συμπεριφορά.

Ειδικότερα, όπως καταγγέλουν οι μαθητές προέβησαν στην κατάληψη, ο 12χρονος αποτελεί κίνδυνο για μαθητές και καθηγητές, έχει καταστρέψει περιουσία του σχολείου, μαθητές έχουν υποστεί σεξουαλική παρενόχληση από τον 12χρονο, ενώ έχει εμφανιστεί στο χώρο του Γυμνασίου έχοντας μαζί του αιχμηρά αντικείμενα.

Από την πλευρά του, ο πατέρας του 12χρονου μιλά στην εφημερίδα «Μακεδονία» «για ένα πρωτοφανές ξέσπασμα ρατσιστικής βίας».

«Ανήρτησαν στην καγκελόπορτα του σχολείου ανακοίνωση που κατονόμαζαν τον μαθητή και ανέφεραν βαριές συκοφαντίες ως αιτίες της απαγόρευσης παραμονής του στο σχολείο. Το χαρτί βρισκόταν κρεμασμένο τουλάχιστον έως τις 11:00 και η διεύθυνση του σχολείου δεν προέβη σε καμία κίνηση αποκατάστασης της τάξης και προφύλαξης διασυρμού ενός παιδιού. Είναι θλιβερή και άθλια η κατάσταση που βιώνουμε. Το έχουν τρελάνει το παιδί μου. Φοβάμαι τα χειρότερα», τονίζει ο πατέρας του 12χρονου μαθητή και αναφέρει πως πρόκειται να καταγγείλει το περιστατικό στο υπουργείο Παιδείας και τις αρμόδιες Αρχές.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι γονείς του 12χρονου μαθητή έχουν καταθέσει όλες τις ιατρικές γνωματεύσεις από το Νοσοκομείο «Ιπποκράτειο» και το ΚΕΔΔΥ Α’ Θεσσαλονίκης που επιβεβαιώνουν την γενετική παρέκκλιση του παιδιού τους. Μάλιστα, από τον Νοέμβριο έχουν προσλάβει έναν φιλόλογο για να είναι συνέχεια με το παιδί στο σχολείο, ενώ από τον Δεκέμβριο ξεκίνησε και το πρόγραμμα παράλληλης στήριξης πλήρους ωραρίου που προβλέπει το ΚΕΣΥ.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ανανιάδης, ζήτησε άμεσα να διενεργηθεί έρευνα και να κατέβει το χαρτί, από την καγκελόπορτα του σχολείου, χαρακτηρίζοντας το γεγονός απαράδεκτο. «Δεν μπορούν να χρησιμοποιούν μαθητές ή γονείς, τέτοιες αναρτήσεις εις βάρος παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες ή άλλα προβλήματα», τόνισε ο κ. Ανανιάδης.

Πηγή

Δες κι αυτά

Νέα