Το Netflix άλλαξε λογότυπο

Το Netflix άλλαξε λογότυπο

Το Netflix άλλαξε λογότυπο
Και είναι πολύ καλό!

Γράφει η Κλαούντια Ντιντάτη / Πηγή

Το νέο logo του Netflix Originals είναι γεγονός. Η ανακοίνωση έγινε στο Twitter και οι χρήστες δηλώνουν κατενθουσιασμένοι.

Το Netflix γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές, με αποκλειστικές σειρές και ταινίες και όλοι μιλούν για αυτό. Πλέον, το νέο logo του Netflix που είναι ένα μικρό animation έχει γίνει θέμα συζήτησης.

(embed: https://twitter.com/seewhatsnext/status/1091343919743328257?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1091343919743328257&ref_url=https%3A%2F%2Fipop.gr%2Ftexnologia%2Fto-netflix-allaxe-logo-einai-apla-yperocho-photo%2F)

Μόλις, λοιπόν, συνδεθείς στο Netflix θα έρθεις αντιμέτωπος με ένα νέο logo animation. Αυτό το animation ονομάζεται «ident» στον κόσμο του design και θα το βλέπεις σε καθέναν από τους αρχικούς τίτλους του Netflix στην αρχή των νέων επεισοδίων. Θα ακούς τον γνωστό ήχο που όλες οι πρωτότυπες σειρές ήδη περιλαμβάνουν μαζί, όμως, με την ανανεωμένη κινούμενη εικόνα. Σε ένα δελτίο τύπου, το Netflix περιέγραψε την ενημέρωση ως μια «νέα εμφάνιση και αίσθηση που αντικατοπτρίζει ποιοι είμαστε σήμερα».

Το Netflix γνωρίζει ότι η συμβολή του είναι πολύ σημαντική όπως και η απήχηση που έχει στο κοινό. «Με απλά λόγια, έχουμε εξελιχθεί και θέλαμε να κάνουμε αυτό το update στην υπογραφή του brand για να αντικατοπτρίσουμε τις πολλές επιλογές που μπορούν να απολαύσουν οι fans μας σήμερα», αναφέρει η εταιρία.

Οι σειρές, οι ταινίες, τα shows του Netflix καλύπτουν όλες τις κουλτούρες και αναφέρονται σε όλους τους ανθρώπους και κατά αυτόν τον τρόπο το Netflix θα συνεχίσει να εξελίσσεται.

(embed: https://twitter.com/seewhatsnext/status/1091342921897406465?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1091342921897406465&ref_url=https%3A%2F%2Fipop.gr%2Ftexnologia%2Fto-netflix-allaxe-logo-einai-apla-yperocho-photo%2F)

Μάλιστα, το ευρύ φάσα των χρωμάτων χρησιμοποιείται ως σύμβολο για το φάσμα των ιστοριών, των συναισθημάτων, των γλωσσών, των οπαδών και των δημιουργών στην εταιρεία καθώς και των κινηματογραφικών εμπειριών που παράγουν. Έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους θεατές να βυθιστούν πλήρως σε ό, τι πρόκειται να δουν: σχεδόν όπως τα intro animations που βλέπουμε στη μεγάλη οθόνη όταν πηγαίνουμε σινεμά.

Το να αποκτάς μια εμπειρία σαν να βρίσκεσαι στο σινεμά και παρακολουθείς μια ταινία, ενώ το κάνεις από την οθόνη του κινητού σου σε ένα busy χώρο, είναι λίγο πολύ το χρυσό πρότυπο της εταιρίας.

Loader