Το ZARA αλλάζει λογότυπο και βάζει φωτιά στο ίντερνετ

Το ZARA αλλάζει λογότυπο και βάζει φωτιά στο ίντερνετ

Το ZARA αλλάζει λογότυπο και βάζει φωτιά στο ίντερνετ
Πολύ hot topic ανάμεσα στους επαγγελματίες γραφίστες

Δεν υπάρχει σχεδόν γραφίστας που να μην έχει εκφράσει άποψη γύρω από το νέο λογότυπο της πιο γοργά αναπτυσσόμενης αλυσίδας στον κόσμο.

Μάλιστα είναι η δεύτερη φορά που η εταιρία αποφασίζει να αλλάξει την μορφή του λογοτύπου της (η πρώτη ήταν το 2010) καθώς θέλει να σηματοδοτήσει μια καινούργια στρατηγική.

Το παλιό λογότυπο είχε μια μεγάλη απόσταση μεταξύ των γραμμάτων και αυτή είναι και η βασική διαφορά με το νέο, όπου τα γράμματα να διασταυρώνονται.

Ιδου η μετεξέλιξη των τριών λογοτύπων:

Τα καταστήματα Ζάρα λανσάρουν κάθε χρόνο περίπου 10.000 νέα σχέδια.

Η αλυσίδα επίσης, σε αντίθεση με τα καθιερωμένα, έχει αντισταθεί στην τάση για μεταφορά των γραμμών παραγωγής σε χώρες με χαμηλό κόστος εργασίας. Η πιο ανορθόδοξη όμως στρατηγική που εφαρμόζεται είναι αυτή των μηδενικών δαπανών για διαφήμιση, αντίθετα η εταιρεία επενδύει ένα μέρος των κερδών της στη δημιουργία νέων καταστημάτων .

Loader