Τα sex toys, είναι πλέον επιστήμη

Τα sex toys, είναι πλέον επιστήμη

Ο οργασμός δεν είναι απλή υπόθεση κι όταν πετυχαίνει, βραβεύεται

Τα sex toys, είναι πλέον επιστήμη

Γιατί όμως αυτό είναι ένα θέμα που απασχολεί τους συντάκτες του Ιmpossible.Works;

Το έτος 2019, είναι πολλές οι συμπεριφορές και πολιτικές που μας πάνε πολύ πιο πίσω από τον μεσαίωνα. Παρόλα αυτά ζούμε σε μια εποχή που το internet έχει την πρωτοκαθεδρία σε ότι κι αν κάνουμε. Αν ένα προϊόν δεν έχει site, facebook και instagram account, δεν υπάρχει. Αν επιθυμεί να έχει στα social media following, οφείλει να επενδύσει σε marketing. Καμία marketing campaign ωστόσο δεν πρόκειται να είναι επιτυχημένη αν δεν την έχει επιμεληθεί ένας ταλαντούχος designer.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Το ακριβότερο ερωτικό βοήθημα στον κόσμο κοστίζει 29.789,76 ευρώ

Πέρα όμως από όλα τα προηγούμενα και αναμφίβολα απαραίτητα, ζούμε σε {ακόμη} μια εποχή που η απενοχοποίηση της σεξουαλικότητας, του σεξουαλικού προσανατολισμού είναι έντονη. Η sexual education & wellness αποτελεί σκοπό για τη νέα γενιά επιτέλους, όπως υπήρξε και πριν από 50 χρόνια άλλωστε.

Η τεχνολογία αλλά και η ανάγκη απενοχοποίησης, δημιουργήσαν μια νέα βιομηχανία, πολυτελών και sophisticated sex toys.

Υπάρχει μια κακώς εννοούμενη αντίληψη για τα sex toys, όπου συνειρμικά παραπέμπουν σε μια χυδαία, σκοτεινή, βρόμικη κατάσταση. Η ουσία της δεν είναι καθόλου τέτοια και η νέα τάση προσπαθεί να κάνει rebrand στον χώρο. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως μιλάμε για μια βιομηχανία με ετήσιο τζίρο 15 δισεκατομμύρια δολάρια.

Πλέον, τα προϊόντα από υλικά αμφιβόλου ποιότητας που μπορεί να μην σου έδιναν οργασμούς αλλά σίγουρα σου προκαλούσαν μολύνσεις και ερεθισμούς, είναι παρελθόν.

Οι εταιρείες χρησιμοποιούν designers, οι οποίοι σχεδιάζον sex toys που θα μπορούσαν να είναι υψηλής αισθητικής διακοσμητικά. Πολλές εταιρείες έχουν βραβευτεί για τον σχεδιασμό τους σε παγκόσμιους διαγωνισμούς, ενώ από άποψη packaging είναι όσο καλαίσθητες και minimal είναι δύσκολο να περιγραφεί. Το marketing τους είναι εξίσου προσεγμένου, όπου το like στο post τους δεν θα σε έφερνε σε δύσκολη θέση.

Πολλές εταιρείες, χρησιμοποιούν τεχνολογία για να αποθηκεύουν πληροφορίες προκειμένου να προσφέρουν καλύτερους και μεγαλύτερους σε διάρκεια οργασμούς, ενώ ως startups, πολλές από αυτές έλαβαν εντυπωσιακά ποσά για χρηματοδότηση των ερευνών τους. Πολλά sex toys ελέγχονται από τα αντίστοιχα apps στα τηλέφωνα των χρηστών για να υπάρχει ένας σχετικός έλεγχος.

Ορίστε ποιες εταιρείες ξεχωρίσαμε μετά από -δημοσιογραφική- έρευνα:

LELO Το brand που θα εξελισσόταν σε αυτό που οι πολλοί σήμερα γνωρίζουν ως LELO, δημιουργήθηκε σε ένα studio στη Στοκχόλμη, όπου τρεις designers είχαν την εξής απορία: γιατί τα sex toys που χρησιμοποιούμε για τις πιο προσωπικές μας στιγμές, να μην είναι όσο κομψά και καλαίσθητα όσο άλλα αντικείμενα; Η απορία τους ήταν εύλογη. Γιατί τα sex toys θα πρέπει να είναι χυδαία ή ντροπιαστικά;

Η απάντηση στην απορία αυτή, έχει να επιδείξει αντικείμενα που έχουν βραβευτεί για τον βιομηχανικό τους σχεδιασμό, την τεχνολογία που χρησιμοποιούν, την ποιότητα των υλικών, την ασφάλεια και την προσοχή στη λεπτομέρεια.

Πλεόν η LELO, είναι μια εταιρεία που έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη κατηγορία luxurious & refined sex toys.

(youtube:https://www.youtube.com/watch?v=H7sMdmHE5aM)

(embed:https://www.instagram.com/p/BxnkIShlmLM/)

(embed:https://www.instagram.com/p/BstagXajLyp/)

Je Joue Δεκαπέντε χρόνια συμπληρώνονται από την ίδρυση της Je Joue.

Βρετανική εταιρεία με γαλλικό όνομα που στοχεύει να ανοίξει τη συζήτηση για τη σεξουαλικότητα, την απενοχοποίηση του αυνανισμού και συμπεριφορές που κατακρίνουν και στιγματίζουν. Το brand, ιδρύθηκε το 2005 με σκοπό να προτρέψει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν τις ερωτογενείς τους ζώνες και να ανακαλύψουν τη σεξουαλικότητά τους.

Επιδίωξή της εταιρείας ήταν να πάρουν τα sex toys από τα σκοτεινά και υποχθόνια σοκάκια, όπως αναφέρουν στο site τους, και μέσω μοντέρνου σχεδιασμού, ποιοτικών υλικών και εκπαίδευσης να κάνουν rebranding στην βιομηχανία των sex toys.

(embed:https://www.instagram.com/p/BwKi-CdBZHg/)

(embed:https://www.instagram.com/p/BslAHmuhrBH/)

(embed:https://www.instagram.com/p/Bs_C-kgBHm6/)

(youtube:https://www.youtube.com/watch?v=OwEMMy_3PUo)

JimmyJane Η εταιρία JimmyJane, δημιουργήθηκε το 2004 για να κάνει τη ζωή μας καλύτερη με ένα sexy twist. Σχεδιάζουν προϊόντα με σκοπό να προσφέρουν ευχαρίστηση, να ενδυναμώσουν στη σχέση και να εντείνουν το ενδιαφέρον.

Kρίνοντας από το site, μάλλον θέλουν να φέρουν και το χιούμορ στo sex. Χωρίς να θέλουν να υποδείξουν τι είναι sexy, όμορφο ή ελκυστικό τα προϊόντα σχεδιάζονται για να προσφέρουν απόλαυση, ότι κι αν σημαίνει για τον καθένα. Κεριά, lotions, προϊόντα για μασάζ, είναι κάποια από αυτά.

(youtube:https://www.youtube.com/watch?v=XReZcCFYm5g)

Bedroom Kandi Βραβευμένη σειρά φτιαγμένη από body safe υλικά, με οργανικές και vegan επιλογές, και paraben free λιπαντικά και lotion. Η Bedroom Kandi επιθυμεί να συμβάλλει στην αφαίρεση του στίγματος που φέρει η χρήση των sex toys αλλά και ο αυνανισμός. Επιθυμεί να βελτιωθεί αυτό που χαρακτηρίζει ως sexual wellness και να εμπνεύσει τους entrepreneurs να αποκτήσουν επιτυχία και ευτυχία μέσα από επιχειρήσεις που προκαλούν ευτυχία και απόλαυση.

überlube Στην überlube, το μοναδικό πράγμα που κάνουν, είναι το überlube. Η εταιρεία είναι η επιτομή της απλότητας και του μινιμαλισμού. Θεωρούν πως αντί να κάνουν πολλά πράγματα, προτιμούν να επικεντρωθούν σε ένα και να το κάνουν εξαιρετικά.

Άρχισαν το 2002, δημιουργώντας ένα λιπαντικό, που θα είχε διάρκεια, αποτελεσματικότητα αλλά όχι τα χαρακτηριστικά που ενοχλούν. Μετά από 2 χρόνια δοκιμών, παρουσίασαν ένα προϊόν από υλικά ποιοτικά, σε μια συσκευασία εντυπωσιακά απλή και καλαίσθητη. Σύμφωνα με τον founder, Stephen Magnusen, σκοπός του προϊόντος είναι να συντίνει να απολαύσουμε καλύτερα.

(embed:https://www.instagram.com/p/Br_Yt0CBbBz/)

(embed:https://www.instagram.com/p/By6ghSehJFv/)

Unbound babes Σε ένα μικρό διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη, δημιουργήθηκε ένα περιοδικό Unbound Magazine, το οποίο εξελίχθηκε σε online shop αλλά και χώρο συζητήσεων με σκοπό την απενοχοποίηση των γυναικών σε θέματα που αφορούν τη σεξουαλικότητά τους αλλά και την απόλαυση της σεξουαλικής τους ζωής.

(youtube:https://www.youtube.com/watch?v=DTwWMhWc5vE)

Στο shop, πωλούνται sex toys και βοηθήματα ενώ στο online magazine, θέματα που αφορούν τη σεξουαλικότητα αναπτύσσονται με πολύ διασκεδαστικό και ουχί εκχυδαϊσμένο τρόπο.

Loader